عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در این شرایط که چند تریلیون دلار در جنگ‌های افغانستان، عراق و سوریه هزینه کرده و نتیجه دلخواه خود را هم نگرفته است، توان پرداخت هزینه جنگ با ایران را ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: هدف آمریکا از آوردن ناوهای خود به خلیج‌فارس، ایجاد ترس در مسؤولان و وادار کردن آنان به مذاکرات تحمیلی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا اگر می‌خواست به ایران حمله کند، ناوهای خود را در تیررس موشک‌های سپاه و ارتش ایران قرار نمی‌داد.

وی تصریح کرد: تحلیل‌گران و کارشناسان نظامی تأکید دارند که آمریکا در این شرایط که چند تریلیون دلار در جنگ‌های افغانستان، عراق و سوریه هزینه کرده و نتیجه دلخواه خود را هم نگرفته است، توان پرداخت هزینه جنگ با ایران را ندارد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: آمریکایی‌ها و افرادی چون ترامپ، جان بولتون و پمپئو تلاش دارند جنگ روانی و رسانه‌ای ضد ملت و دولت ایران به وجود آورند و به‌ طور قطع جنگی میان ایران و آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: آمریکایی‌ها در جنگ‌های عراق و سوریه و افغانستان، به توان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پی برده‌اند و در شرایطی که توان اقتصادی و نظامی کافی برای مقابله و رویارویی با ایران را ندارند، دست به خطر نخواهند زد.

وی اظهار داشت: متأسفانه در شرایطی که آمریکایی‌ها، خودشان به‌خوبی می‌دانند توان مقابله با ما را ندارند، عده‌ای در داخل تلاش دارند تا ترس بر مردم غلبه کرده و هر روز فریاد می‌زنند که اگر جنگ شود، ما بیچاره می‌شویم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این عده می‌خواهند مسؤولان را وادار به عقب‌نشینی در برابر آمریکا کرده و به همین دلیل ترس از جنگ را در کشور ترویج می‌دهند این در حالی است که ملتی که تجربه موفق هشت سال دفاع مقدس را دارد، هرگز از جنگ هراسی به دل راه نمی‌دهد.

انتهای پیام/63098/ا 30/