آرمان: طرح‌های ترافیک به طورکلی، برخی از مشکلات وجود داشته و رفع آن در شهرداری مدنظر قرار گرفت، از جمله اینکه اگر خودرو به نام فردی دیگر و درخواست‌کننده طرح شخص دیگری بود، ثبت‌نام در سایت «تهران من» با مشکل مواجه می‌شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 وی افزود: مشکل پیش‌آمده برای پسرم برای طرح نه جهت دریافت سهمیه طرح ترافیک بلکه برای این بود که مالک خودرو من بودم و درخواست‌کننده طرح، پسرم و این مساله ربطی به موضوع آقازادگی ندارد، که این مشکل خوشبختانه برای همه رفع شد. رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه چرا رابطین رسانه اعضای شورای شهر باید از سهمیه طرح ترافیک و یا کارت اتوبوس رایگان استفاده کنند، تصریح کرد: ‌از من سؤال مشکوک نکنید (با خنده) چرا بازجویی می‌کنید؟

اعتراض یا سوءتفاهم؟

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر بیان جزئیات تجمع کارکنان مترو گفت: به این موضوعات دامن نزنید، به من گفتند که بر اثر سوءتفاهمی در مترو و مساله‌ای که واقعیت نداشته این اعتراض صورت گرفته است، متأسفانه گاهی صداوسیما کاری می‌کند و به این مسائل دامن زده می‌شود که مناسب نیست. رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی اجرا نشدن طرح مصوب شورای شهر مبنی بر انتصاب جوانان در شهرداری تاکید کرد: طرح‌های زیادی در شورا تصویب می‌شود که در پنج دوره شورا یا اجرا نشده یا درست اجرا نشده است و با تغییر مدیریت‌ها گاهی اولویت‌ها تغییر پیدا می‌کند و این فقط مختص شورا نیست. محسن هاشمی بیان داشت: به طورکلی طرح‌ها باید آنقدر قوی باشد که دستگاه‌های اجرایی اصلا نتوانند آن را اجرا نکنند و کلا مصوبه‌های شورا حتما باید اجرایی شود و ما اصرار جدی به اجرای طرح‌ها داشته و طی نامه‌ای درخواست خود را در این زمینه اعلام کرده‌ایم.

نماینده مجلس؟ نمی‌شوند!

هاشمی در پایان پاسخ به اینکه آیا اعضای شورای شهر جهت کاندیدا شدن نمایندگی مجلس نمی‌خواهند از شورای شهر استعفا دهند، گفت: همه اعضای شورا پایدار هستند و می‌خواهند در شورا تا ۱۴۰۰ بمانند.