نماینده مردم شوش در مجلس گفت: متاسفانه آمریکا خود را کدخدا می‌پندارد. مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن و نتیجه ساده دیدن مسائل است. مذاکره با دولت زورگویی مثل ترامپ یک سم مضاعف است.

یک نماینده مجلس : مذاکره با کدخدا وقت تلف کردن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام، درباره مذاکره با آمریکا ‌گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی‌هایی داشتند، آمریکا آنطور که خود را نشان می‌داد، نبود. در واقع نتایج فعلی خبر از واقعیت چهره آمریکا می‌دهد. روحیه امپریالیستی، روحیه قلدرمآبی، زیاده‌خواهی و دیکتاتوری است. این روحیه از اول هم در حکومت‌های مختلف آمریکا وجود داشت این بار اما به شکل بارزتری در حکومت ترامپ خود را نشان می‌دهد.

‎این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه «برجام فقط یک بهانه بود» اظهار داشت: عده‌ای فکر می‌کردند که اگر مذاکره کنیم همه مشکلاتمان حل می‌شود. آمریکایی‌ها هم هر روز یک بهانه می‌آورند تا فشار خود بر ایران را بیشتر کنند. یک روز حقوق بشر را پیشنهاد می‌کنند، یک روز تروریست را و روز دیگر مسئله‌ای دیگر را. آنها دنبال چیز دیگری هستند. آنها به دنبال زمین زدن نظام هستند چون نظام با روحیه امپریالیستی آمریکا مخالف است. ‎مثلا خواسته ما این است که آمریکا از کُشت و کشتار در یمن دست بردارد. مشخص است که برنمی‌دارد. پس اهداف نظام ما با مقصود آمریکایی‌ها جور در نمی‌آید.

‎نوری در پایان خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه ما با دیگر وزرای خارجه روی یک میز نشسته و صحبت کرده‌اند. دیدیم که نتیجه‌اش چه شد؟ کل شورای عالی امنیت ملی چیزی را مصوب کردند که باید اعمال شود ولی آمریکا خود را از این پیمان بیرون کشید. متاسفانه آمریکا خود را کدخدا می‌پندارد. مذاکره با آمریکا وقت تلف کردن و نتیجه ساده دیدن مسائل است. مذاکره با دولت زورگویی مثل ترامپ یک سم مضاعف است.