مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی، گفت: ما باید به اندازه توان و اعتقادات خود در برابر دشمن ایستادگی کنیم زیرا خون شهدا حافظ انقلاب و نظام است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه: دنیا می داند ایران فداییانی دارد که آخرت را به دنیا ترجیح می دهند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار خسرو عروج شامگاه دوشنبه در مراسم پنجمین سالگرد خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس و سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در گلزار شهدای انزلی برگزار شد به برخی زوایای زندگی حضرت امام اشاره کرد و گفت: تمام بازجوهای که زندگی امام راحل را در مبارزه بررسی می کردند در پایان گزارش کاری نوشته و از شخصیت ایشان و چگونگی دعوت مردم به مبارزه صحبت کرده اند.

سردار عروج با تاکید بر اینکه باید از خود بپرسیم چه عاملی باعث موفقیت حضرت امام شد، افزود: همه دوستان و دشمنان ایشان در این موضوع که امام راحل هیچ چیز برای خود نمی خواست اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل معتقد بودند که انسان باید برای اعتقاداتش بجنگد، گفت: براساس گزارشات ساواک، سبک مبارزه امام این بوده که ایشان ثابت کردند که مردم اختیاری و انفرادی می جنگند و حرکت در این مسیر به تعداد نیست بلکه کیفیت مهم است.

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) به بشریت آموخت می توان تنها و با دستان خالی در برابر دشمن ایستاد چیزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به جهان نشان داد.

وی به سبک زندگی امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و افزود: شبکه های بیگانه به دنبال نمایش مستندهای از حضرت امام هستند اما نمی تواند ذره ای ضعف در زندگی ایشان پیدا کنند.

سردار عروج ادامه داد: به فرموده امام (ره) مولفه قدرت جریان انقلاب در سه گزینه کربلا، خون شهدا و پدران و مادرانی بود که فرزندانشان را برای دفاع مقدس بدرقه کرده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب و نظام، گفت: باید بدانیم رمز موفقیت و پیروزی ما در این چنگ چیست. ما اگر بتوانیم به اندازه توان و اعتقادات خود برابر دشمن ایستادگی کنیم وعده قرآن محقق شده و پیروزی از آن ما خواهد بود زیرا خون شهدا حافظ این انقلاب و نظام است.

وی افزود: دنیا می داند ایران فداییانی دارد که آخرت را به دنیا ترجیح می دهند و در صورت وقوع جنگ علیه این انقلاب و نظام پایان جنگ با شروع کننده آن نیست.