فرمانده سپاه بابل با تاکید بر اینکه نهادهای نظارتی در برخورد با تخلفات قوی عمل کنند، گفت: دستگیری اعضای شورای شهر بابل عزت شهرستان در مبارزه با فساد بود.

فرمانده سپاه بابل: دستگیری اعضای شورای شهر بابل عزت شهرستان در مبارزه با فساد بود‌
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بابل، سرهنگ مرتضی رمضانی امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان بابل اظهار داشت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی مردم خودشان را خوب نشان دادند و از همان روزهای تشکیل نهاد مقدس سپاه، خدا را شاکر هستیم که سپاه بدون هیچ وابستگی جریانی وارد عمل شد.

وی افزود: در دفاع مقدس، بخش مهمی که توانست دفاع مقدس را به مردم نشان دهد، فعالیت رسانه‌ها بود. نقش اصحاب رسانه مهم و بی‌نظیری بود و از ابتدای انقلاب تا به امروز اصحاب رسانه پل ارتباطی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان بودند.

رمضانی با اشاره به اینکه امروز به دلیل نداشتن روحیه انقلابی و جهادی در کشور آسیب‌ می‌بینیم؛ تصریح کرد: بخشی از مدیران ما از نهضت انقلاب فاصله گرفتند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال این است که مردم را از حکومت جدا کند و رسانه‌ها می‌توانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان را برقرار کنند.

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند و هنوز پیکرهای شهدای انقلاب اسلامی خودمان را تحویل نگرفتیم؛ آنوقت در مسندی می‌نشینیم که بر روی خون شهدا پا می‌گذاریم، افزود: دلسرد نباید بشویم؛ این موضوع دستگیری اعضای‌شورای شهر بابل، عزت شهرستان در راستای مبارزه با فساد بود.

وی تاکید کرد: شاید در شهرهای دیگر فساد وجود داشته باشد، اما این حرکت انقلابی شهرستان بود که می‌تواند الگویی برای تمام شهرهای ایران باشد.

رمضانی با بیان اینکه چنین حرکت‌هایی باعث خوشحالی مردم می‌شود، تصریح کرد: همیشه اعتقاد داشتیم باید سیستم‌های نظارتی در شهرستان و استان قوی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه به تعبیر رهبری سپاه باید غیرمحافظه‌کارانه از انقلاب اسلامی دفاع کند، گفت: سپاه اگر احساس کند جایی یا گوشه‌ای نسبت به انقلاب و مردم دارد خدشه وارد می‌شود، غیرمحافظه‌کارانه ورود می‌کند.

فرمانده سپاه بابل گفت: امروز به اقتداری رسیدیم که در تحریم‌هایی که دنیا برای ما اعمال کرد، اکنون می‌توانیم از داخل کشور تل‌آویو را بزنیم؛ این‌ها بواسطه همراهی مردم از امام و انقلاب اسلامی بوده است.