عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آمریکا میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد ولی شکست خورد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران "آئین ملی بزرگدشت استاد تراز انقلاب اسلامی دانشگاه‌های استان" که در سالن همایش‌های دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا پس از حمله به عراق برای کشورهای منطقه برنامه داشت ولی به اهداف خود نرسید.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد:امروز پهپاد آمریکایی توسط ایران ‌ساقط شده و بورس سعودی سقوط کرد و وزیر خارجه آمریکا گفت "با ایران جنگی نداریم". آمریکا میلیاردها دلار در منطقه هزینه کرد ولی شکست خورد، سطح ایران همسطح کشورهای حوزه خلیج فارس نیست و حتی آمریکا هم توسط کشورمان ذلیل شد.

 

وی عنوان کرد: سال 89 در سوریه نقطه حرکتی آغاز شد که نابودی اسلام و انقلاب اسلامی مدنظر بود ولی در نهایت آمریکا پس از 5 سال پرونده‌اش در سوریه بسته شد و به اهدافش نرسید. در کشور بن‌بست نداریم و مشکلات کشور به این دلیل است که از ظرفیت‌های داخل و توانمندی‌های موجود استفاده نمی‌شود.

 

زاکانی بیان کرد: در کشور ایران بن‌بستی نیست و این موضوع مثل روز روشن است ولی مافیای قدرت‌پرست و ثروت‌اندوز و بیگانه‌پرست در برخی مسئولیت‌ها حضور دارند و سبب مشکلات زیادی شدند. برخی از مسئولان اصرار دارند با آمریکا مذاکره شود، ولی مگر مذاکره با آمریکا چه معجزه‌ای دارد؟ متأسفانه دولت از مذاکرات قبل با آمریکا که هیچ سودی نداشت عبرت نگرفته است.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه افراد شایسته باید مشغول فعالیت در عرصه‌های مختلف شوند، بیان کرد: کسی شایسته است که علم و عمل و انرژی برای فعالیت داشته باشد‌.

 

وی ادامه داد: امروز اگر نقدینگی کشور ‌را به‌سوی زیرساخت‌های کشور هدایت کنیم توسعه و آبادانی به‌همراه دارد. اگر دولت تغییراتی در خود ایجاد کرده و تکانی به خود بدهد و از سیاسی‌کاری دست بکشد مشکلات کشور برطرف می‌شود.