سخنگوی دولت درباره برخورد نیروی انتظامی با دختران پارک تهرانپارس گفت: آقای رئیس‌جمهور در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردند، موضوع رسیدگی قضایی می‌خواهد. روش‌های غیرشرعی و غیرقانونی از سوی نظام پذیرفته شده نیست.

سخنگوی دولت خبر داد؛ ورود رئیس‌جمهور به ماجرای برخورد با دختران پارک تهرانپارس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی ربیعی سخنگوی دولت در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: قطعا شعیه و ماندگاری شیعه از اندیشه‌های ایشان است.

وی افزود: هفته قوه قضائیه را به کارکنان و رئیس این قوه آقای رئیسی تسلیت می‌گویم، دولت همواره در کنار قوه قضائیه خواهد بود.

ربیعی با اشاره به اینکه حیفم می‌آید در سالروز شهادت شهید بهشتی سخنی نگویم، گفت: در حزب جمهوری اسلامی در کنار شهید بودم، هیچ‌کس به یاد ندارد ایشان با فریاد سخن بگوید. یادم هست در حزب روزی منتظر بودیم ایشان بیایند نماز بخوانیم وی دیر کرد، یک کارگر به نماز ایستاد که به محض آمدن به این کارگر اقتدا کرد. سال‌های بعد ایشان را تروریسم کور به شهادت رساند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه امروز هئیت دولت گفت: در جلسه امروز لغو روادید چین را داشتیم که برای سهولت رفت و آمد به ایران بود. بحث بعدی برای ساختار بودجه بود که پاردایمی در نظر گرفته شود. مورد بعدی اختصاص ۵۰ میلیارد برای مقابله با هجوم ملخ‌ها بود که در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت درباره برخورد نیروی انتظامی با دختران پارک تهرانپارس گفت: آقای رئیس‌جمهور در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردند، موضوع رسیدگی قضایی می‌خواهد مشاهده هم کردید که فرماندهان نیروی انتظامی هم این روش نپسندیدند. در این مورد رئیس شورای امنیت کشور تذکر داده است، باید به روش‌های مناسب برای برخورد برسیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان نیروی انتظامی هم از این نوع برخورد راضی نبودند، گفت: روش‌های غیرشرعی و غیرقانونی از سوی نظام پذیرفته شده نیست.

ادامه دارد...