فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی، تنها قوانین سخت‌گیرانه کافی نیست بلکه قدرت دیگری نیز به‌ مانند عملیات روانی مورد نیاز است.

عملیات روانی کلید طلایی حل بحران‌هاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان شمالی، حرکت به سوی خلاقیت و نوآوری را ضرورتی در فرهنگ سازمانی دانست و گفت: با توجه به نوع و تعدد مأموریت‌های نیروی انتظامی و شرایط روز جامعه، نیاز است که فرماندهان و مدیران به طور مستمر آمادگی شنیدن اندیشه‌های بدیع و نوین کارکنان را داشته باشند و نظرات جدید و ارائه روش های نوین را تقویت کنند.

وی در ادامه آموزش نوین، توسعه خدمات مردمی، تخصص و حرفه‌ای‌گری، فرهنگ سازمانی، کار گروهی، استقبال مدیران از عوامل تغییر و تحول و نوع ارتباط مستمر کارکنان با مجموعه را از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان‌های پویا و خلاق دانست و بر انجام برنامه‌های آموزش محور در راهبردهای اجتماعی و مردم یاری تاکید کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عملیات روانی را از ابزارهای مهم بازدارندگی و کلید طلایی حل بحران ها دانست و عنوان کرد: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی، تنها قوانین سخت‌گیرانه کافی نیست بلکه قدرت دیگری نیز به‌ مانند عملیات روانی، مورد نیاز است تا با بهره‌گیری از آن بتوان به ساماندهی و مدیریت ماموریت‌ها پرداخت.

سردار کرمی با تحلیلی بر مسائل و آسیب های اجتماعی تصریح کرد: در کنار تجهیزات و امکانات، منابع انسانی توانمند یکی از مهم‌ترین و پایدارترین عوامل ارتقاء و پیشرفت یگان ویژه است و در همه الگوهای جامع تعالی سازمانی، سهم زیادی به دانش افزایی، آموزش نوین و بهسازی کارکنان اختصاص داده می‌شود.