سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بی‌حجابی اظهار داشت: فضای شهر باید به سمت و سوی حجاب و عفاف پیش برود، باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاد و با افرادی که پیشینه خلاف و سوء در هنجارشکنی و پرده‌دری دارند برخورد شود. وی با بیان اینکه متاسفانه در حکومت اسلامی افرادی هستند که عمدا عناد می‌ورزند، تصریح کرد: حزب‌الله، بسیج و نیروهای مسلح باید با آن مقابله کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امام جمعه اصفهان: باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاد / حزب‌الله، بسیج و نیروهای مسلح ورود کنندسید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بی‌حجابی اظهار داشت: فضای شهر باید به سمت و سوی حجاب و عفاف پیش برود، باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاد و با افرادی که پیشینه خلاف و سوء در هنجارشکنی و پرده‌دری دارند برخورد شود.

به گزارش انتخاب، به نقل از خبرگزاری ها وی با بیان اینکه متاسفانه در حکومت اسلامی افرادی هستند که عمدا عناد می‌ورزند، تصریح کرد: حزب‌الله، بسیج و نیروهای مسلح باید با آن مقابله کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ما باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با زبان نرم و خوش انجام شود تا کارگشا باشد و اثرات و نتایج مطلوب به همراه آورد.

وی با بیان اینکه نباید خون شهدا در جامعه اسلامی پایمال شود و همه باید در راستای حفظ عفت در جامعه تلاش کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی این مسئولیت را برعهده دارد که با جرم‌های مشهود برخورد جدی‌تری صورت دهد.