وزیر کشور گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پیام‌های مختلفی را می‌فرستند که ایران در شرایط کنونی اقداماتی انجام دهد که به زعم خودشان آبرویشان در دنیا حفظ شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیروان عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در نشست با عشایر منطقه گلیل از توابع شهرستان شیروان اظهار داشت: در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم که سال گذشته بولتن اعلام کرده بود که نظام جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد و مردم ایران نمی‌توانند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند افزود: با توجه به اتفاقاتی که در سال های 96 و 97 در کشور رخ داد دشمنان ایران خیال باطل کردند که از علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاسته شده و این نظام قطعاً سقوط خواهد کرد. علی‌رغم تمام توطئه‌ها و تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی از سوی دشمنان نظام بر مردم و کشور ایران اما ذره ای از علاقه و محبت مردم به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشد و این مهم باعث شد که ایران اسلامی بیش از پیش در منطقه مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ریشه تمام شیطنت‌ها، دشمنی‌ها و همچنین نابسامانی‌ها آمریکا است تصریح کرد: در تمامی نا امنی‌هایی که از سوی دشمنان در قالب گروه‌هایی نظیر داعش و القاعده و همچنین جریاناتی همانند صهیونیست ایجاد می‌شود، آمریکا در راس مثلث آن‌ها قرار دارد و به کمک آن‌ها می آید اما طی روزهای اخیر شاهد این بودیم که امارات در کنار عربستان مجبور به خروج نیروهای خود از یمن شد و داعش نیز در کشورهای عراق و سوریه با شکست مواجه گردید.

رحمانی فضلی مقاومت و استقامت را رمز پیروزی بر دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: دلیل شکست دشمنان به لطف خدا مقاومت و استقامت مردم بوده و کشور ایران نیز به عنوان بخشی از دنیای اسلام در هر زمان و موقع که لازم باشد به کمک کشورهای مسلمان خواهد آمد. امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پیام‌های مختلفی را می‌فرستند که ایران در شرایط کنونی اقداماتی انجام دهد که به زعم خودشان آبرویشان در دنیا حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به بدعهدی ترامپ و آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: آمریکا در حالی به دنبال این بود که نشان دهد ایران بر خلاف تعهدات خود در برجام عمل کرده است که خود ترامپ در همان اوایل اعلام کرد که مخالف برجام است. آمریکا چهار مرتبه پرونده ایران را سال گذشته به شورای امنیت سازمان ملل برد تا رای علیه ایران بگیرد اما نسبت به این امر موفق نشد که این مهم نشان از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد.

وزیر کشور در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال را همچون گذشته منطبق بر منویات مقام معظم رهبری در راستای مقاومت و استقامت برگزار خواهیم کرد.