دو عضو سپاه پاسداران در درگیری با تروریستهای تجزیه طلب در ماکو به شهادت رسیدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دو نفر از سپاهیان مدافع وطن در درگیری با #تروریست‌ های تجزیه طلب در مناطق مرزی ماکو به فیض شهادت نائل گشته و پیکر مطهرشان با هلیکوپتر به ماکو منتقل شد.

 

اسامی شهدا ستوان یکم ناصر مهدی زاده اهل بازرگان و ستوان یکم ناصر سوروری اهل نازک اعلام شده است.

 

 

درگیری سپاه کردستان با تیم ضدانقلاب

 

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان روز چهارم مرداد امسال نوشت: در درگیری پاسداران سپاه سروآباد با یک تیم از اعضای گروهک‌های ضدانقلاب، یک پاسدار شهید و چند نفر از عناصر این تیم به هلاکت رسیدند.

 

صبح چهارم مرداد پاسداران مرزدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در منطقه هوار ژونین دله‌مرز در شهرستان سروآباد با یک تیم از عناصر گروهک‌های ضدانقلاب برخورد کرده و با آنان درگیر می‌شوند.

در این درگیری تعدادی از نیروهای ضدانقلاب به هلاکت رسیده و مجروح شدند و مقدار قابل‌توجهی سلاح و مهمات آنان به دست نیروهای سپاه منهدم شده است.

همچنین در این درگیری، سیدهادی اجاق از نیروهای سپاه کردستان زخمی شد که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چند نفر از اعضای تیم ضدانقلاب از منطقه گریختند که نیروهای سپاه در تعقیب آنان هستند.

پیکر پاک شهید اجاق فردا شنبه ساعت 11 صبح از جلو سپاه قروه تشییع خواهد شد.

 

 ۲ نفر از حافظان امنیت مرز در سراوان به شهادت رسیدند

30 تیر امسال نیز قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای از شهادت 2 نفر از حافظان امنیت مرز در شهرستان سراوان در درگیری با گروهک تروریستی در مرز پاکستان خبر داد.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای از شهادت 2 نفر از حافظان امنیت مرز در شهرستان سراوان در درگیری با گروهک تروریستی در مرز پاکستان خبر داد.

در اطلاعیه روز یکشنبه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور آمده است: این درگیری شب گذشته در مرز سراوان رخ داد و پاسدار تکاور سیدمحسن نقیبی اهل کرمانشاه و عبدالخالق درازهی از بسیجیان بومی به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین پاسدار محمد ثوری و پاسدار شمس‌الدین بوداق نیز در این درگیری زخمی شدند.

این اطلاعیه می افزاید: خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا شهرستان سراوان در 335 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.