عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اثر تحریم‌های وضع شده آمریکا علیه ظریف مثبت بوده و فعالیت وزیر خارجه ایران بعد از این اقدام آمریکا در قبال دیگر کشورهای جهان افزایش یافته است.

ظریف با تحریم آمریکا محدود نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد کاظمی  در خصوص افزایش فعالیت وزیر امورخارجه پس از تحریم‌هایی که آمریکا عیله وی وضع کرده است، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور با وجود آقای ظریف بسیار فعال و پرنشاط فعالیت می‌کند و رایزنی اروپایی‌ها با ظریف بسیار قابل توجه است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم سفرهای اخیر ظریف به نفع مردم و کشور تمام شود، بیان کرد: آمریکا در زمینه تحریم ایران و محمدجواد ظریف شکست خورده است.

وی افزود: تحرک ظریف بعد از تحریم‌هایی که علیه او وضع شده، افزایش یافته و تردد وزیر امورخارجه ایران به کشورهای اروپایی بیشتر شده است و فعال تر از گذشته امورات دستگاه دیپلماسی ایران پیگیری می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه اثر تحریم آقای ظریف این بود که فعالیت وزیر خارجه ایران در برقراری ارتباط با دیگر کشورهای جهان بیشتر شده است، ادامه داد: اقبال سایر کشورها برای پذیرش وزیر خارجه ایران بیشتر شده است و ظریف هیچ مانعی برای سفر به کشورهای مختلف نداشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست آمریکا برای تحریم ایران نتیجه‌ای در بر نداشته و محکوم به شکست است، گفت: سیاست‌های ترامپ در قبال ایران، ونزوئلا، مذاکرات با طالبان و شرایط شبه جزیره کره به بن بست رسیده است./