معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بر سر مصالح و حفظ امنیت کشور با کسی شوخی نداریم و با تمام توان در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستاده‌ایم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار حیدری در جلسه شورای پدافند غیرعامل کشور در استانداری اردبیل اظهار کرد: دشمن در یک سال اخیر تهاجم جدیدی را در ایران با اهداف تضعیف روحیه مردم آغاز کرده که حمله سایبری از جمله راهبردهای دشمن در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بحث اقتصادی قصد پیاده‌سازی عملیات روانی در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: به گفته مشاوران ترامپ ایران در حال حاضر با فشاری چندبرابر از دوران جنگ روبروست و هیچ تحریمی نبوده که علیه ملت ایران روا نداشته باشند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: امروز دشمن مدرن‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار برده است و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی استکبار با روی آوردن به انواع حملات سایبری قصد دارد مردم را نسبت به نظام بدبین کند اما ما در مقابل تمام این تهدیدها ایستاده‌ایم و ملت ایران خم به ابرو نخواهند آورد.

حیدری توسل دشمنان به حربه نظامی را در ایران شکست خورده اعلام کرد و گفت: ایران با ساقط کردن پهپاد نظامی آمریکا ضرب شستی را به این کشور نشان داد؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و دررو تمام شده و ایران جواب چنین حملاتی را خواهد داد.

وی ادامه داد: قطعا در بحث حمله نظامی ما شروع کننده نخواهیم بود اما اگر کشوری قصد تعدی و تجاوز به کشور را داشته باشد، یقین بداند ما بر سر مصالح و امنیت ملی کشورمان با کسی شوخی نداریم و با تمام امکانات در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.