دبیر شورای نگهبان گفت: بیانات حکیمانه دیروز رهبر معظم انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا و عدم تسلیم شدن در مقابل فشارها، اتمام حجت است.

آیت‌الله جنتی: سخنان رهبر انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا «اتمام حجت» است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز (چهارشنبه 27 شهریور ۱۳۹۸) در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام گفت: بیانات حکیمانه دیروز رهبر معظم انقلاب درباره منع مذاکره با آمریکا و عدم تسلیم شدن در مقابل فشارها، اتمام حجتی بود برای کسانی که احیاناً در کشور به فکر مذاکره با آمریکا بودند.

وی تأکید کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز چندین بار فرمودند راه‌حل مشکلات کشور توجه مسئولان به توان داخلی و مقاوم‌سازی درونی است و مذاکره با آمریکا نه‌تنها رافع مشکلات نیست بلکه سم مهلک است.

آیت‌الله جنتی در ادامه سخنان خود به توانمندی دفاعی یمنی‌ها در مقابل تجاوزگری رژیم آل‌سعود اشاره کرد و اظهار داشت: حمله پهپادی یمنی‌ها به مهم‌ ترین پالایشگاه نفتی عربستان صدمه سنگینی بر حیثیت رژیم سعودی و حامیان آن وارد کرد و پاسخی کوبنده به چند سال تجاوزگری و جنایت آن‌ها بر مردم مظلوم یمن بود.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه با اشاره به نزدیک شدن ایام پیاده‌روی اربعین حسینی ابراز امیدوار کرد: به فضل خدا این پدیده عظیم هرچه با شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/