سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که هیچ کس موافق ادامه شرایط موجود و فشار به مردم نیست بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور تاکید کردند اگر آمریکا دست از تحریم‌های ظالمانه برداشته و به برجام بازگردد مذاکرات ایرادی ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی ابراهیمی با اشاره به ناعادلانه بودن هجمه‌هایی که به رییس‌جمهور در سفر به نیویورک در خصوص مذاکره با آمریکا وارد می‌شود، گفت:‌ چیزی که مسلم است تحریم‌ها موجب آسیب به کشور شده است که ضرر و زیان نهایی متوجه مردم است. هیچ کس موافق ادامه شرایط موجود و تحریم‌ها نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا یک ظلم آشکار و زورگویی بی‌منطق از سوی رییس جمهور آمریکاست که بر ما تحمیل شده است و به دنبال این است که با این فشارها و تحریم‌ها ما را به میز مذاکره‌ای ببرد که از اهداف خود در برجام عقب‌نشینی کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به دنبال راه‌حلی باشیم که به دنیا پایبندی خود به تعهدات را نشان داده و برحقانیت ملت ایران بیفزاییم. مسئولان کشور ما در حوزه دیپلماسی و مذاکره تا به امروز منابع ملی را در اولویت قرار دادند.

ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: اگر آمریکا همان‌طور که مقام معظم رهبری و رییس جمهور تاکید کردند از تحریم‌ها دست بردارد و به برجام بازگردد می‌توان در چارچوب برجام مذاکرات صورت گیرد، اما عده‌ای را همواره در داخل داریم که اصرار دارند همواره کشور در انزوا بماند که این درست خواسته دشمن است با انزوا کشور از توسعه جا می‌ماند و این خواسته دشمن است. برخی از هجمه‌ها و فشارهای تندروها همسو با بیگانگان است. عده‌ای به جای تلاش برای بهبود اوضاع با اقدامات خود زمینه شرایط سخت را فراهم می‌کنند.