عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ایران وارد این فضا نمی‌شود؛ محور مقاومت با اقتدار و یکپارچگی به این فضا ورود پیدا می‌کند، اگرچه این حرفهای اروپا و آمریکا بیشتر جنبه گفتار درمانی برای مردم خود دارند و قطعا اگر این کار انجام بدهند باید نفت را بشکه ای 500 دلار بخرند.

نفتِ بشکه ای 500 دلار در صورت درگیری اروپا و آمریکا به ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمید رضا حاجی بابایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی مبنی بر متهم ساختن ایران در قضیه حمله به آرامکو، اشاره و اظهار داشت : مقاومت در همه منطقه خاورمیانه فراگیر شده و در حقیقت یک نهضت عمومی در منطقه شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: محور مقاومت اقتدار پیدا کرده است و ناگفته نماند که دست برتر در منطقه را دارا است.

همگان به متجاوز بودن آمریکا و اروپایی‌ها پی برده‌اند

نماینده مردم همدان تصریح کرد: اروپایی‌ها برای فرار از واقعیت‌هایی که در محور مقاومت وجود دارد؛ ناگزیر دست به صدور بیانیه علیه ایران زده‌اند، اگرچه این کار آنها هیچ تاثیری در افکار ملت‌های منطقه و دنیا ندارد؛ چرا که همگان به متجاوز بودن آمریکا و اروپایی‌ها پی برده‌اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی مبنی بر متهم ساختن ایران در قضیه حمله به آرامکو، اشاره و اظهار کرد: یمنی‌ها مظلوم واقع شده‌اند و در تمام دوران‌هایی که این کشور مورد هجمه هواپیماهای سعودی و دیگران قرار گرفته‌اند، آمریکا و اروپایی‌ها در رابطه با این تجاوزهای وحشیانه سکوت کرده بودند، اما امروزه که مردم یمن به قدرتی رسیده‌اند و توان دفاع از خود را را دارند؛ این دفاعیات آنها را زیر سوال می‌برند.

هجویات اروپایی‌ها در قبال حمله به آرامکو، توهین به ارتش و مردم یمن است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بنابراین این هجویات اروپایی‌ها در قبال حمله به آرامکو، توهین به ارتش و مردم یمن است؛ چرا که وقتی آنها قدرت دفاع از خود را دارند، این حمله را به کشور دیگری منسوب می‌کنند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دخالتی در این‌گونه حملات و کارها ندارد؛ البته این به آن معنا نیست، که دست از حمایت مقاومت برداریم؛ چرا که دفاع از مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان از وظایف ما به شمار میروند.

بیانیه 3 کشور اروپایی، بیانیه کج‌دار و مریضی بوده است

وی خاطر نشان کرد: بیانیه 3 کشور اروپایی، بیانیه کج‌دار و مریضی بوده است و در واقع با خطاب قرار دادن جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری به آن اعتنایی نداشته است.

عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توهمات اروپایی‌ها و آمریکا به در نظر داشتن گزینه نظامی اشاره و تاکید کرد: این کشورها نمی‌توانند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند؛ چرا که با کار خود منطقه به آتش کشیده می‌شود و با آتش گرفتن منطقه همه بازارهای آنها در امارات، عربستان، کویت و ... آتش خواهد گرفت و قطعا با این کار اقتصاد آنها به فنا می‌رود و وقتی که نابودی این کشورها شکل گرفت، باید نفت را با بشکه‌ای 500 دلار بخرند.

نماینده مردم همدان در ادامه افزود: ایران وارد این فضا نمی‌شود؛ محور مقاومت با اقتدار و یکپارچگی به این فضا ورود پیدا می‌کند، اگرچه این حرفهای اروپا و آمریکا بیشتر جنبه گفتار درمانی برای مردم خود دارند./

پایان پیام