نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران ابهت پوشالی ابرقدرت‌های های جهان را در هم شکسته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان ، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه شنبه در همایش رزمندگان و ایثارگران خشت سال دفاع مقدس دامغان که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس درس‌ها و دستاوردهای زیادی برای انقلاب و نظام داشته است که باید در تمامی برهه‌ها و موقعیت‌ها برای مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان از آن درس‌ها الگو گیری شود.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را مقاومت و ایستادگی ملت ایران در آن دوران عنوان کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز باید از عزم، اراده، ولایت مداری و وفاداری شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس درس گرفت و آن را سرلوحه تمامی امور و فعالیت‌ها قرار داد.

حسن بیگی تأکید کرد: اگر در طول 40 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد؛ دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان و دسیسه‌چینی‌هایشان علیه این انقلاب و نظام چیزی جز شکست عقایدشان نشده است؛ به دلیل وحدت و همدلی مردم و مسئولان کشور است که باید هرروز بر این وحدت و انسجام ملی افزوده شود.

وی با تأکید بر اینکه نسل امروز به دانستن دستاوردهای دوران دفاع مقدس نیاز دارد گفت: وقایع و‌ حماسه‌های که رزمندگان در آن دوران با صبر و پایداری و استقامتشان رقم زدند باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران برابر مستکبران در ادوار مختلف تاریخ پرفرازونشیب این انقلاب و نظام امروز زبانزد عالم قرارگرفته است گفت: بسیاری از کشورهای منطقه به دنبال پیاده‌سازی این رمز موفقیت هستند.

حسن بیگی با بیان اینکه استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکا امروز به قدرت موشکی و نظامی ایران اعتراف کرده است تصریح کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکایی در ایران یکی از نشانه‌های این قدرت است که در این حرکت مقتدرانه و قاطعانه ایران به رخ جهانیان کشانده شد.