سخنگوی حزب اراده ملت ایران گفت: خواسته های مالی و اقتصادی ایران باید در برجام فراهم شود، در غیر این صورت این معاهده بین المللی، چیزی جز کاغذهایی بدون ضمانت اجرایی نیست.

سخنگوی حزب اراده ملت: منافع ایران محقق نشود، برجام یک کاغذ بیش نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد هادی جامعی سخنگوی حزب اراده ملت ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سیاست حزب اراده ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: سیاست انتخاباتی حاما بر دو اصل معرفی افراد شایسته، مدیر، مدبر و پاسخ‌گو و همچنین هم‌راستا بودن با سیاست‌های برابر، یکسان و بدون تبعیض هماهنگی اصلاح طلبان است.

وی افزود: ما در حال بررسی برنامه‌های افراد شایسته از درون حزب جهت شرکت در انتخابات مجلس هستیم، چون به این اصل معتقدیم که افراد منتخب، اگر از احزاب و با برنامه مشخص باشند قطعا به مردم پاسخ گو خواهند بود.

جامعی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی عدیده برای عموم ملت، نیاز به نمایندگان متخصص، دلسوز و شجاع داریم که حاما با همه توان و امکانات خود جهت برآورده شدن این موضوع مهم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، بنابراین جهت رسیدن به اصل برابری و پاسخ گویی، نیاز به انتخاباتی داریم که همه مردم با همه سلیقه‌ها بتوانند در آن حضور داشنه باشند و از تمامی ارگانهای مسئول و تصمیم گیر انتظار می‌رود بستر لازم جهت این امر مهم را فراهم سازند.

سخنگوی حزب اراده ملت ایران درباره ادعای آمریکا مربوط به جنگ کوتاه مدت، گفت: جنگ هیچوقت پایان رایزنی های مذاکره نیست. همیشه راه برای مذاکره و حل و فصل همه چیز بصورت قاعده برد برد برای طرفین وجود دارد.

وی افزود: آرایش جنگی آمریکا و آرایش دفاعی ایران، نباید بن بست مذاکرات باشد. نه ما مایل به جنگ هستیم و نه طرف آمریکایی، چون زمان شروع جنگ معلوم است ولی پایان آن مشخص نیست.

سخنگوی حزب اراده ملت ایران گفت: شروع درگیری ناخواسته می‌تواند به جنگی تمام عیار تبدیل شود ، که تمام منطقه را فرا می‌گیرد و مسلما کوتاه مدت نخواهد بود؛ جهت حفظ برجام، خواسته های مالی و اقتصادی ایران باید فراهم گردد و طرفین از منافع ان بهره مند گردند در غیر اینصورت، این معاهده بین المللی، چیزی جز کاغذهای بدون ضمانت اجرایی بیش نیست.