حواشی سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی همچنان ادامه دارد چراکه پانته‌آ بهرام نسبت به صحبت‌های اخیر عوامل این سریال واکنش نشان داد.

حواشی سریال دلدادگان/ پانته‌آ بهرام طلبکار بودم اما حاضر بودم بازی کنم گروه صبر نکرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، بعد از حواشی به وجود آمده در قسمت پایانی سریال دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان این سریال) با اعلام اینکه صداوسیما دخل و تصرفی در قسمت پایانی سریال نداشته، گفت که یکی از بازیگران سریال به‌دلیل طلب مالی که از پروژه داشتند حاضر به اینکه در قسمت پایانی به ایفای نقش بپردازند نشدند و به‌همین دلیل تیم کارگردانی مجبور به تغییر قسمت پایانی سریال شده است.

بعد از این موضوع، پانته‌آ بهرام بازیگر نقش افسانه سریال دلدادگان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد که با وجود اینکه از سریال مورد نظر طلب داشته، حاضر بوده در قسمت پایانی به‌ایفای نقش بپردازد اما گروه منتظر آمدن او از سفر نشده و خودشان پایان سریال را تغییر ندادند.

براساس این گزارش و با توجه به اظهارات مختلفی که در این چند روز از سوی عوامل این سریال شاهد بودیم، باید دید واکنش بعدی سازندگان این سریال چه‌ خواهد بود.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌قلم مهدی محمد نژادیان و بابک کایدان نگارش شده و هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شد.