قرمزپوشان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز و از ساعت 16:45 مقابل تیم نفت طلاییه قرار گرفتند و موفق شدند با 2 گل منشا و علیپور(پنالتی) تیم نفت را شکست دهند و در مرحله یک هشتم نهایی رقیب بادران شوند. 

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرسپولیس به یک هشتم نهایی جام حذفی رسید.

به گزارش مثلث آنلاین قرمزپوشان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز و از ساعت 16:45 مقابل تیم نفت طلاییه قرار گرفتند و موفق شدند با 2 گل منشا و علیپور(پنالتی) تیم نفت را شکست دهند و در مرحله یک هشتم نهایی رقیب بادران شوند.

حملات پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی روی حرکات گادوین منشا، بشار رسن و وحید امیری، فرصت های خوبی روی دروازه نفت شکل داد که در نهایت نتوانستند از آن بهره ببرند و خط دفاعی لایه به لایه زردپوشان مانع از تحقق هدف آنها در باز کردن دروازه شدند.

نفت هم بیشتر روی ضدحملات و حرکات بهترین گلزن این فصل خود امیدوار بود و عیسی آل کثیر که تک و تنها در بین مدافعان پرسپولیس بود مجبور به ثبت ضرباتش از راهی دور بود که هرگز خطری روی دروازه بیرانوند نداشت.

بازی فیزیکی دو تیم در نیمه اول و میانه میدان باعث جراحت شدید دو بازیکن از دو تیم شد و ربیع خواه با سری بانداژ شده و امینی نیز با لبی خونین بازی را در بیشتر دقایق دنبال کردند.
در نهایت اما باید دید نفت موفق به ادامه روند دفاع صرف خود خواهد شد تا بازی را روی حوادث به سود خود خاتمه دهد یا برانکو ترفندی برای عبور از مدافعان زردپوش به شاگردانش معرفی می‌کند.

برخلاف نیمه اول پرسپولیس به خوبی توانست نقاط ضعف زردپوشان را خصوصا در خط دفاعی شناسایی کند و به برتری دو بر صفر در این نیمه دست یابد.

پرسپولیس که در نیمه اول مغلوب خط دفاعی لایه به لایه نفت شده بود، با چند تغییر و جابجایی خصوصا در بین وینگرهای خود و در ادامه تغییر تاکتیکی توانست شاگردان حمید درخشان را برای سومین بار در این فصل مغلوب کند.

نفت تهران نیز که برنامه‌هایش تنها منوط به دفاع در این بازی بود بعد از عقب افتادن از حریف نیز نتوانست شرایط هجوم به دروازه بیرانوند را به خوبی دنبال کند و عیسی آل کثیر نیز بهترین فرصت آنها را روی پنالتی به بدترین شکل ممکن از دست داد.
پرسپولیس با این برد به جمع شانزده تیم برتر راه یافت و اکنون بادران را پیش رو خود می بیند.