مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: ورزشگاه نقش جهان هیچ کار عمرانی باقی مانده ای ندارد.

هیچ کار عمرانی انجام نشده ای جز چادر در نقش جهان نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مصطفی مدبر در نشست خبری که امروز دوشنبه در محل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد با بیان اینکه از سال 92 و همزمان با آغاز دولت تدبیر و امید، 292 پروژه از مجموع پروژه های ورزشی کشور برای افتتاح باقی مانده بود، یادآور شد: تا امروز از این تعداد 54 پروژه افتتاح شده است و تا پایان سال مالی امسال در صورت رسیدن بودجه لازم، 48 پروژه دیگر افتتاح خواهد شد، در مجموع بهره برداری از 102 پروژه را تا پایان دولت فعلی در دستور کار داریم.

وی با اشاره به بهره برداری های صورت گرفته از سالن های ورزشی در هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: در این هفته سالن دو و میدانی بروجن افتتاح شد که یکی از پروژه های منحصر به فرد ورزشی در رشته دو و میدانی به حساب می آید در مجموعه ورزشی انقلاب نیز چند سالن چند منظوره را افتتاح کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با یادآوری اینکه سال گذشته 509 میلیارد بودجه دریافتی این شرکت بود که بیشتر به صورت اوراق در اختیار گذاشته شد، خاطرنشان کرد: از این میزان 203 میلیارد جذب و به پیمانکاران تعلق گرفت برای امسال نیز 368 میلیارد بودجه مصوب داریم که تاکنون 206 میلیارد آن در قالب اوراق تخصیص داده شده است.

مدبر با بیان اینکه ورزش کشور به لحاظ زیرساختی وضعیت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: البته ما از دو بعد مشکل داریم یکی استفاده بهینه از مجموعه ها و دیگری نگهداری از آنها؛ به هر حال پروژه های ورزشی افتتاح می شوند اما عدم نگهداری از این پروژه ها آسیب جدی به آنها وارد می کند.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: برای تکمیل این ورزشگاه فقط یک کار انجام نشده باقی مانده آن هم چادری است که باید کشیده شود این چادر خریداری شده و آماده نصب است دلیل تاخیر در انجام کار این است که در حال انجام یک کار مضاعف برای ایمن سازی هستیم وگرنه کار عمرانی دیگری در نقش جهان نداریم.