سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در آسیا هر تیمی اشتباه کند مجازات می‌شود و امروز شرایط متفاوت بود و سعی کردیم برنده شویم اما روی یک اشتباه گل خوردیم.

برانکو: در بازی برگشت یک بر صفر یا دو بر یک برنده شویم، صعود می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس برابر الجزیره در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: این برد را به الجزیره تبریک می‌گویم. در آسیا هر تیمی اشتباه کند مجازات می‌شود و امروز شرایط متفاوت بود و سعی کردیم برنده شویم اما روی یک اشتباه گل خوردیم.

وی افزود: در بازی برگشت یک بر صفر یا 2 بر یک برنده شویم، صعود می‌کنیم اما کمال کامیابی‌نیا به دلیل دررفتگی کتفش در بازی برگشت او را نداریم.

برانکو در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه دو گلی که در خانه حریف زدید چقدر برای بازی برگشت مثمرثمر خواهد بود، تصریح کرد: این دو گل خیلی موثر است و باعث می‌شود که در بازی برگشت گل بزنیم و صعود کنیم.

ایوانکوویچ در مورد اینکه الجزیره را دست کم گرفته بودید، خاطرنشان کرد: هم نیمه اول و هم نیمه دوم خوب بودیم اما بعد از خوردن گل مساوی روحیه تیمی حریف بهتر شد و نتوانستیم شرایط خوب را تکرار کنیم. اگر گل مساوی را نمی‌خوردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

برانکو در مورد اینکه چقدر تیمش شانس صعود دارد، گفت: بازی برگشت آسان نیست و قطعا بازی سختی است. امروز شانس گل زیادی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم اما در بازی برگشت باید بهتر باشیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اشتباهات فردی داشتند و چه تضمینی است که این اشتباه‌ها در بازی برگشت تکرار نشود، افزود: اشتباهاتی داشتیم و گل خوردیم و تضیمنی وجود ندارد که بگوییم این اشتباه‌ها تکرار نمی‌شود. باید جنبه مثبت قضیه را نگاه کنیم که این اشتباه‌ها تکرار نشود.