سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش به ویژه سیدجلال حسینی در دیدار برابر الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان ما با تمرکز در این دیدار به برتری رسیدند.

برانکو: بازیکنان پرسپولیس با تمرکز برابر الجزیره به برتری رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر الجزیره و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی شگفت انگیزی بود؛ به بازیکنانم افتخار می کنم و رضایت هواداران باعث خوشحالی من شد.
وی با بیان اینکه دیدار امشب، بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، افزود: سیدجلال کاپیتان ماست و البته که سوپرمن است؛ خوشحال هستم که بازیکنان در دیدار امشب تمرکز لازم را داشتند و توانستند در نهایت به برتری برسند.
سرمربی پرسپولیس درباره انتقاد سرمربی الجزیره مبنی بر وقت تلف کردن بازیکنان پرسپولیس در دیدار رفت تصریح کرد: به هیچ وجه اتلاف وقت نکردیم و این موضوع را قبول ندارم؛ ما امشب و در خانه نیز عملکرد خوبی داشتیم و در پایان به برتری رسیدیم.
برانکو درباره عملکرد داور چینی امشب نیز گفت: در دقیقه 24 صحنه ای رخ داد ولی من در جای مناسبی نبودم و نمی توانم درباره اینکه آن صحنه پنالتی بود یا نه اظهار نظر کنم.
وی ادامه داد: در صحنه آخر بازی نیز نگرفتن عمدی خطا بر روی بشار رسن را قبول ندارم؛ نکته مهم صعود ما به مرحله یک چهارم نهایی است.
سرمربی پرسپولیس درباره امکان باز شدن پنجره نقل و انتقالات نیز گفت: من قرارداد خود را امضا کردم چرا که به بازیکنانم افتخار می کنم؛ اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود، بازیکنان جدیدی می گیریم و اگر باز نشود هم بار دیگر با همین بازیکنان در فصل بعد بهتر از امسال بازی خواهیم کرد.
برانکو بار دیگر سیدجلال حسینی را سوپرمن توصیف کرد و افزود: صادق محرمی روز گذشته به من گفت که به دیناموزاگرب خواهد رفت و برای وی آرزوی موفقیت دارم زیرا محرمی در آنجا بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تیم ملی فوتبال نیز اظهار داشت: متاسفانه از تیم پرسپولیس تنها 4 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که البته برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد: در جریان برنامه آماده سازی تیم ملی در جام جهانی هستم و امیدوارم ایران بهترین عملکرد را داشته باشد.
تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الجزیره امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و سرخپوشان با گل های احمد نوراللهی و سیدجلال حسینی برابر تک گل رومانیهو برنده این دیدار شدند.
شبک**ورزشی**9129**9144**1708