سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید در اولین اظهاراتش به‌عنوان سرمربی سفیدپوشان از انگیزه خود برای موفقیت در این سمت گفت.

لوپتگی: اگر می‌توانستم به گذشته برگردم فقط نظر روبیالس را عوض می‌کردم/ همیشه دوست داشتم سرمربی رونالدو شوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، خولن لوپتگی در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی رئال مادرید درباره یکی از بهترین روزهای زندگی خود سخن گفت.

سرمربی جدید رئال مادرید در این باره گفت: از باشگاه رئال مادرید به خاطر اعتمادی که به من داشت، متشکرم. می‌دانم که سرمربی چه تیمی شده‌ام. در خودم توانایی هدایت رئال را می‌بینم. دیروز بدترین روز زندگی‌ام پس از مرگ مادرم بود، اما امروز شادترین روز زندگی‌ام است.از همان لحظه ای که وارد باشگاه شدم، انرژی و قدرت مضاعفی گرفتم. از این انرژی در راه ساختن تیمی متحد و قدرتمند به کمک ستاره های بزرگی که در رئال وجود دارند، سود خواهم جست و برای کسب همه جام‌ها تلاش خواهم کرد. خودم را حالا عضوی از خانواده بزرگ رئال مادرید می‌بینم.

وی در ادامه درباره تیم ملی اسپانیا افزود: با وجود همه اتفاقات رخ داده، اطمینان دارم جام جهانی خوبی برای اسپانیا رقم می‌خورد و بازیکنان، جام را به خانه می‌آوردند. اگر در تیم ملی اسپانیا هدف من قهرمانی در جهان بود، حالا در رئال بزرگ‌ترین آرزویم بردن دوباره لیگ قهرمانان و فتح لالیگاست. چنانچه می‌توانستم به گذشته برگردم، همین صداقت و شفافیت را به خرج می‌دادم و البته فقط نظر روبیالس را عوض می‌کردم. مایل بودم روبیالس کمی ملاطفت‌آمیزتر رفتار کند. شخصاً فکر نمی‌کنم اخراجم از اسپانیا تحقیرآمیز باشد. البته هرکس نظر خاص خودش را دارد، اما من شفاف وحرفه‌ای عمل کردم. وقتی بازیکنان از قرارداد من با رئال مطلع شدند، نه تنها اتفاق تلخی رخ نداد، بلکه بهترین تمرین هفته را پشت سر گذاشتیم!

لوپتگی در پایان درباره کریستیانو رونالدو افزود: همیشه دوست داشتم مربی او باشم. کریس بهترین بازیکن جهان است و می‌تواند سرنوشت را تغییر دهد.