«نیمار» ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن فرانسه که رسما عدم پیوستن خود به جمع کهکشانی ها را اعلام کرده است؛ با اشاره به انتقال 112 میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» از «سانتیاگو برنابئو» به تورین، در اظهار نظری این ستاره پرتغالی را افسانه و نابغه فوتبال دانست.

نیمار: کریستیانو یک اسطوره و نابغه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، روزنامه اپیک فرانسه روز شنبه به نقل از نیمار نوشت: کریستیانو یک اسطوره و نابغه است؛ او لیگ ایتالیا را از این رو به آن رو خواهد کرد، درست به محبوبیت همان لیگی که در دوران کودکی، بازی های آن را تماشا می کردم.
انتقال رونالدو به یوونتوس شباهت های زیادی به انتقال نیمار به پاری سن ژرمن دارد؛ چه از لحاظ تردیدهای پیرامون این دو بازیکن؛ آینده ی مبهم آن ها و همچنین انتقالی که به واقع هیچکس انتظار وقوع آن را نداشت.
در این بین، مهاجم برزیلی باشگاه پاریسی در خصوص این انتقال اظهار داشت: باید به او احترام بگذاریم، شخصا بابت تصمیمی که او گرفته خوشحال هستم؛ مطمئنا تصمیم آسانی نبوده است. امیدوارم در ماجراجویی تازه خود در یوونتوس موفق باشد. البته به جز زمان هایی که با پاری سن ژرمن بازی می کند!
بر اساس توافق صورت گرفته بین مالکان باشگاه رئال مادرید و یوونتوس، رونالدو مهاجم سابق سفیدپوشان به قهرمان سری آ منتقل شد.