مدیرعامل باشگاه سپاهان پاسخ بیانیه اخیر باشگاه تراکتورسازی را داد.

تابش: اگر المپیاکوس بازیکن مجانی می‌دهد ما هم از آنها بازیکن می‌گیریم/ حتماً هزینه 10-15 میلیارد تومان به چشم‌شان رایگان می‌آید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانه‌ای در خصوص جذب احسان حاج‌صفی توضیحاتی ارائه داد و در بخشی از آن اعلام کرد که جذب این بازیکن بدون پرداخت هزینه به باشگاه المپیاکوس بوده و مبلغی بابت رضایت‌نامه پرداخت نشده است. در بخشی دیگر هم باشگاه سپاهان را متهم به بی‌اخلاقی در مورد روند جذب این بازیکن کرده است.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بیانیه تراکتوری‌ها اظهار داشت: من این بیانیه را نخوانده‌ام ولی روابط عمومی باشگاه مشغول بررسی است و به زودی پاسخ آنها را از طریق روابط عمومی خواهیم داد.

وی افزود: نمی‌دانم منظور آنها از بی‌اخلاقی چیست ولی اگر بخواهیم خیلی مسائل را بیان کنیم مشخص می‌شود کدام باشگاه‌ها بی‌‌اخلاقی کرده‌اند. ما سعی داریم روابط دوستانه با همه باشگاه‌ها داشته باشیم ولی وقتی علیه ما صحبت می‌کنند رنجیده می‌شویم.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به ادعای تراکتورسازی مبنی بر جذب حاج‌صفی بدون پرداخت پول گفت: نمی‌دانم لابد وضع تراکتورسازی به قدری خوب است که مبالغ 10-15 میلیارد تومان به چشمشان رایگان و مجانی می‌آید. ما با باشگاه المپیاکوس مکاتبه کردیم و اعلام کردند مبلغ رضایت‌نامه او 500 هزار یورو است.

تابش ادامه داد: اگر واقعاً المپیاکوس بازیکن مجانی به تیم‌های دیگر می‌دهد ما هم اقدام به جذب بازیکن از این تیم می‌کنیم و یک بازیکن از آنها می‌خواهیم.

وی با اشاره به روند مذاکره با حاج‌صفی گفت: ما چندین روز است مشغول مکاتبه و مذاکره با حاج‌صفی بودیم و اینطور نبود که روز آخر برای جذبش اقدام کنیم. هم صحبت‌های شفاهی داشتیم و هم مکاتبه کردیم که اسناد آن موجود داست.

مدیرعامل سپاهان در پایان عنوان کرد: به هر حال حاج‌صفی مبارک تراکتورسازی باشد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم ولی دوست نداریم به بی اخلاقی متهم شویم.