نصرالله عبداللهی، مدیرفنی استقلال گفت: مطمئنم بازی با نفت مسجد سلیمان با وجود سختی‌هایی که دارد، آغاز یک روند جدید برای استقلال خواهد بود.

نصرالله عبداللهی/ از گلایه و ناراحتی تا بازی فردا/ مسجدسلیمان آغاز روند جدید ما خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت آبی‌های پایتخت برای مصاف با نفت مسجد سلیمان گفت: فکر می‌کنم زمانی رسیده که استقلال روی نوار پیروزی گام بگذارد و شرایط برای کسب پیروزی در دیدار پیش رو فراهم است. من مطمئنم این دو بازی با وجود دشواری که دارند، آغاز یک روند جدید برای استقلال خواهد بود. در این روزها که استقلال تنها نیاز به حمایت دارد، از همه پیشکسوتانی که از این تیم حمایت می‌کنند به عنوان یک عضو خانواده استقلال تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات برخی پیشکسوتان نسبت به شرایط این تیم چیست، عنوان کرد: هر کسی چه پیشکسوت و چه هوادار می‌تواند در مورد تیم محبوبش صحبت کند. این حق همه مردم است که در مورد استقلال صحبت کنند و نظرشان را بگویند، ولی من از اینکه کسی بگوید من آمده‌ام جای پورحیدری و حجازی را بگیرم، ناراحت می‌شوم. من با آن دو مرحوم رفیق بودم، ولی واقعا جرأت نمی‌کنم از این حرف‌ها بزنم. واقعاً نمی‌دانم چرا باید یک نفر خودش را در حد آن دو مرحوم معرفی کند؟ اگر انتقاد دارید، مثل خیلی‌های دیگر انتقادتان را بکنید و راهکار ارائه دهید، چرا از آن دو مرحوم حرف به میان می‌آورید؟

مدیرفنی استقلال تصریح کرد: اگر قرار بود که هرکسی بتواند جای پورحیدری و حجازی را پر کند، دیگر آن دو پورحیدری و حجازی نبودند. من توصیه‌ام به این جوان‌ها این است که از دیگران حرفی نزنند و هر حرفی دارند، از جانب خودش بگویند. من با شناختی که از مرحوم پورحیدری و حجازی دارم، می‌دانم اگر آن دو زنده بودند، از اینکه باشگاه استقلال درحال خلاصی از بدهی‌های چند ده میلیاردی است، خوشحال می‌شدند و از مدیران باشگاه بابت انجام این کار بزرگ تشکر هم می‌کردند. جوانترها باید بدانند این باشگاه در دهه شصت و اوایل هفتاد با چه مصائبی خودش را حفظ کرده و به جای کمک به این باشگاه، نمی‌دانم چرا فکر می‌کند با انتقادهایی که هرکسی می‌تواند بدون انصاف مطرح کند، به تیم کمک کند؟