هافبک گلزن پرسپولیس از برتری برابر السد و صعود به فینال آسیا صحبت کرد.

نعمتی: اگر پاس منشا را گل نمی‌کردم مرا می‌کشت/ شادی گلم بماند برای گل قهرمانی آسیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین سیامک نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: هنوز در شوک شیرینی این پیروزی هستیم و واقعاً یک روز خاص و یک بازی فراموش نشدنی بود. با وجود اینکه بازی سختی داشتیم می‌دانستیم حریفمان برای برد به زمین می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد ولی ته دلمان می‌دانستیم تیمی که قرار است صعود کند ما هستیم و خدا را شکر که به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: صحبت از مشکلات و سختی‌هایی که در این راه کشیدیم واقعاً تکراری است و دیگر همه می‌دانند چه در چه شرایطی این تیم به فینال رسید. محرومیت از نقل و انتقالات و محرومیت‌های کمر شکن برای هر تیم دیگری اتفاق می‌افتاد ممکن بود دچار بحران عجیب و غریبی شود ولی ما با تلاش مدیریت و کادرفنی و همدلی بازیکنان همه سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و به جایگاهی که هدفمان بود رسیدیم.

هافبک پرسپولیس در مورد حضور پرشور هواداران در این دیدار گفت: واقعاً زمان از تمجید این هواداران قاصر است و هیچ تیمی در آسیا چنین هوادارانی که ما داریم را ندارد. بدون شکل بدون حمایت و روحیه‌ای که از آنها گرفتیم نمی‌توانستیم موفق شویم. دیدید که خیلی زود ورزشگاه پر شد و شاید به اندازه یک ورزشگاه هم جمعیت نتوانست وارد شود. در طول 90 دقیقه حتی یک دقیقه هم ساکت نبودند و بعد از اینکه گل خوردیم هم ذره‌ای از حمایت دست بر نداشتند. خدا را شکر که آنها را خوشحال به خانه فرستادیم و اگر نتیجه دیگری رقم می‌‌خورد نمی‌دانستیم چطور از شرمندگی آنها در بیاییم.

نعمتی در مورد گلی که پرسپولیس خورد اظهار داشت: خط حمله السد بسیار خطرناک و زهردار است و کادرفنی به ما گوشزد کرده بود که با کوچکترین اشتباه و فرصتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌توانند خطرساز شوند. متاسفانه یک لحظه غفلت در آن صحنه باعث شد دروازه‌مان خیلی زود باز شود ولی خدا را شکر بعد از گل کنترل بازی از دستمان خارج نشد و توانستیم را روحیه بالا به بازی ادامه داده و با توصیه‌های بین دو نیمه، در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم.

وی در مورد گلزنی در این بازی هم گفت: زحمت بچه‌ها بود و قسمت این بود که گلزنی در این بازی نصیب من شود. منشا پاس خیلی خوبی به من داد و توپ حسابی روی پایم جفت و جور شد و رفت آنجایی که باید برود. اگر این توپ را گل نمی‌کردم فکر می‌کنم منشا من را می‌کشت. جدا از شوخی واقعاً خوشحالم توانستم برای تیم موثر باشم و مهم‌تر از آن نتیجه گرفتن و صعود پرسپولیس بود.

نعمتی در مورد حملات السد در دقایق پایانی و سیو بیرانوند خاطر اظهار داشت: همانطور که گفتم السد تیم خطرناکی است و بازیکنان بزرگی دارد که از کوچکترین غفلتی می‌توانند گل بزند. وقتی ژاوی در آن صحنه بلند شد فکر کردیم کار تمام است ولی علیرضا با واکنش فوق‌العاده خودش ما را در بازی نگه داشت و واقعا از او ممنونم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه شادی گل خاصی برای این بازی در نظر نگرفته بود هم خاطرنشان کرد: احتمال این را می‌دادم که گلزنی کنم و آماده به دست آوردن یک فرصت بودم ولی شادی گل خاصی آماده نکرده بودم. حالا به امید خدا به فینال صعود کردیم و اگر قسمتِ من بود که گل قهرمانی در آسیا را بزنم شادی گل خاصم را آنجا رو می‌کنم.

نعمتی در مورد بازی فینال هم خاطرنشان کرد: هر تیمی حریف ما باشد برای پیروزی به میدان می‌رویم و واقعاً هم قسم شدیم و جانمان را در زمین می‌گذاریم تا هیچ نتیجه‌ دیگری به جز پیروزی برای ما رقم نخورد. کلی زحمت کشیدیم تا به اینجا رسیدیم و قرار نیست در ایستگاه آخر همه چیز را واگذار کنیم. خدا را شکر که بازی آخر در ورزشگاه آزادی است و می‌توانیم یک روز باشکوه و تاریخی در کنار هوادارانمان رقم بزنیم.