مدافع پرسپولیس توضیحات مفصلی در مورد اتفاقات بازی با سایپا داده است.

شجاع خلیل‌زاده: صادق بارانی را دیگر همه میشناسند و چند بار به دلیل بدرفتاری با افراد مختلف حاشیه ساز شده / دایی و غلامپور در مورد چیزی که از آن اطلاع ندارند صحبت می‌کنند/ افتخارات طاهرخانی بیشتر از بارانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو  ایلنا در خصوص دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به طور کامل از حریف سرتر بودیم و شایسته کسب هر 3 امتیاز این بازی بدون شک پرسپولیس بود. هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و هم داور مسابقه اشتباهاتی داشت که در نهایت بازی به تساوی کشیده شد ولی این نتیجه به هیچ وجه عادلانه نیست.

وی در مورد درگیری‌ها و حواشی ایجاد شده در پایان بازی هم گفت: همه سایپایی‌ها به شکل عجیبی علیه من متحد شدند و می‌گویند فحاشی کردم و شروع درگیری‌ها از جانب من بوده است. این نوع اتحاد میان آنها به خودی خود عجیب است و حتی کسانی که در جریان نبودند هم مصاحبه کردند. چه دلیلی دارد که من بی‌دلیل به سمت کسی بروم و یا بخواهم فحاشی کنم؟ متاسفانه نمی‌دانم هدف این‌ها چیست.

وی افزود: من اسم سلیمانی را هم حتی نمی‌دانستم و بعد از بازی که به من گفتند به فلانی فحش دادی تازه اسمش را متوجه شدم و اصلا نمی‌دانستم او کیست. حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان تیم ما مورد حمله و فحاشی آنها قرار گرفت و من فقط اعتراض کردم که چرا فحش می‌دهی. کل ماجرا همین بود که انقدر شلوغش کرده‌اند.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: رفتار داور مسابقه در این میان خیلی جالب بود که فحش بازیکن سایپا را شنید و به او کارت زرد نشان داد. اگر نشنیده بود بحثی نبود ولی وقتی شنیدی فحش رکیک می‌دهند باید بازیکن را اخراج می‌کردی.

خلیل‌زاده در ادامه گفت: آقای دایی و بهزار غلامپور هم حتی من را به فحاشی متهم کردند در حالی که اصلاً در زمین نبودند و از چند متر دورتر چطور متوجه شدند که چه صحبتی رد و بدل شده است؟ آقای دایی بزرگ فوتبال ماست و برایش احترام قائلم ولی چرا چیزی که نشنیده را می‌گوید؟

وی در مورد صحبت‌های صادق بارانی هم عنوان کرد: صادق بارانی را دیگر همه میشناسند و چند بار به دلیل بدرفتاری با افراد مختلف حاشیه ساز شده و مربیانش مثل نکونام او را کنار گذاشتند. او باید از گذشته خودش و اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد و رفتارش را درست کند وگرنه به جایی نمی‌رسد. او به طاهرخانی فحش داده ولی باید بداند طاهرخانی همین الان هم از او بازیکن بزرگتری است و افتخارات بیشتری در کارنامه دارد و نباید در مورد او صحبت کند.