هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: باشگاه تراکتورسازی هنوز درخواست رسمی و کتبی برای جذب کنعانی‌زادگان و دخسوس به ما نداده و همه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح شده است.

هوشنگ نصیرزاده: تراکتورسازی درخواستی برای جذب کنعانی‌زادگان و دخسوس نداده/  تا آخر هفته از فورستر به فیفا شکایت می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع که گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن حسین کنعانی‌زادگان و فرناندو دخسوس است، اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی هنوز درخواست رسمی و کتبی به ما نداده و همه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح شده است. اصلاً هیچ صحبت جدی در مورد انتقال بازیکن از ماشین‌سازی به تراکتورسازی انجام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «در صورت درخواست رسمی و کتبی باشگاه تراکتورسازی، شما موافق انتقال بازیکنان‌تان هستید؟»، خاطر نشان کرد: هم تیم ما و هم تراکتوری‌ها در تعطیلات هستند و همان‌طور که گفتم تا به الان هیچ صحبتی در این زمینه نکردیم و هر زمان درخواستی به دست‌مان برسد درباره آن تصمیم خواهیم گرفت. ما به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم و اگر درخواست تراکتورسازی هم جدی باشد در صورتی که نتوانیم جایگزین مناسبی پیدا کنیم مخالف انتقال بازیکنان‌مان هستیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره عدم حضور هری فورستر در ایران افزود: ما از طریق وکیل‌مان پیگیر غیبت طولانی‌مدت این بازیکن هستیم و تا آخر این هفته از او به کمیته حل اختلاف فیفا شکایت خواهیم کرد.

نصیرزاده درباره شرایط ماشین‌سازی در تعطیلات نیم‌فصل گفت: تیم تا دیروز در تعطیلات بود. تمرینات‌مان از امروز شروع می‌شود و از آخر هفته هم یک اردوی یک هفته‌ای در کیش برگزار می‌کنیم.