سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست ویتنام و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی با 2 برد اخیر اعتماد به نفس بسیار بالایی بدست آورده و با همین شیوه به مصاف رقبا خواهد رفت.

کی روش:حق ما در این مسابقه زدن گل های بیشتر بود که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد/ با اعتماد به نفس بالا به مصاف حریفان می رویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، کارلوس کی روش پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی در مقابل ویتنام در دومین دیدار خود در جام ملت های 2019 امارات اظهار داشت: امروز تیم کاملا برتر میدان بودیم و توانستیم در طول 90 دقیقه به بازی خوب خود ادامه دهیم.
وی ادامه داد: حق ما در این مسابقه زدن گل های بیشتر بود که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. خوشبختانه توانستیم در این مسابقه به هدف اصلی خود که کسب سه امتیاز بود برسیم و با 6 امتیاز به مرحله بعد راه پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در امارات حضور داریم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و مطمئن باشید برای هر بازی بهترین شیوه را انتخاب خواهیم کرد. تیم ملی امروز با اعتماد نفس بالا در زمین مسابقه حاضر شد و در سایر مسابقات نیز همین شیوه را در پیش خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: در این مسابقه 2 تیم برای صعود از گروه خود به میدان آمدند تا بتوانند راهی مرحله بعد شوند. در نیمه اول بیش از 70 درصد مالکیت را در اختیار داشتیم و در نیمه دوم هم روند خوب خود را ادامه دادیم.
وی درباره دیدار بعدی ایران مقابل عراق در آخرین مصاف مرحله گروهی نیز گفت: بازی بعد بسیار برای ما مهم است و از امروز تمام تمرکز خود را معطوف به دیدار عراق خواهیم کرد. استراتژی ما برای دیدار آینده به نتیجه مسابقه این تیم مقابل یمن مرتبط است.
کی روش اظهار داشت: تیم ملی به ریتم خوبی رسیده است و در 2 دیدار گذشته توانستیم 7 گل به ثمر برسانیم و کمی توقعاتم برآورده شد. تیم ها به خوبی ما در حمله و دفاع عمل نمی کنند و شاگردانم سبک جدیدی از فوتبال را به نمایش می گذارند.
وی افزود: ویتنام در نیمه دوم کمی عصبی بازی کرد ولی در مجموع نمایش قابل قبولی ارائه دادند. تفاوت دفاع این دیدار با مصاف با یمن عکس عمل به موقع بود که همیشه سعی می کردند به سمت توپ حرکت کنند.
سرمربی تمی ملی ایران ادامه داد: در این دیدار به خصوص اشکان دژاگه، احمد نور اللهی، سردار آزمون و سامان قدوس و البته همه بازیکنان به خوبی بازی کردند و برای ارائه بهترین نمایبش خود تلاش کردند.