مثلث آنلاین: تاتنهام بعد از ارائه چند بازی ضعیف در لیگ برتر، به اسپانیا سفر کرده تا با برگزاری یک اردوی کوتاه‌مدت به تجدید قوا بپردازد و با روحیه بالاتر برای ادامه نبرد در لیگ برتر به انگلیس بازگردد.

 پوچتینو به بارسلونا می رود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که سابقه بازی و مربی‌گری در باشگاه اسپانیول، باشگاه دوم شهر بارسلون را دارد، تیم فعلی‌اش را برای پشت سر گذاشتن یک اردوی کوتاه‌مدت به این شهر اسپانیا برده. تاتنهام بعد از آنکه در چهار بازی مهم نتوانست حتی به یک پیروزی دست یابد و در آخرین بازی‌اش روز شنبه در مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 2-1 شکست خورد در حالی به اسپانیا رفته که امیدوار است با روحیه بالاتر، برای ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر به انگلیس بازگردد.

تاتنهام تمرینات خود را در شهر بارسلون در استادیومی برگزار می‌کند که میزبان بازی‌های المپیک 1992 بوده است. پوچتینو همچنین می‌تواند روز چهارشنبه به نوکمپ برود، جایی که بارسلونا و لیون در بازی برگشت خود در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی در مرحله بعدی حریف تاتنهام خواهد بود و تماشای این بازی می‌تواند کمک مهمی برای پوچتینو باشد.

اردوی پوچتینو و شاگردانش در شهر بارسلون

با توجه به تعطیلی موقت لیگ برتر در این هفته به خاطر برگزاری مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس و بعد از آن وقفه بازی‌های ملی، تاتنهام تا روز 31 مارس که به مصاف لیورپول خواهد رفت دیگر در هیچ بازی رسمی‌ای به میدان نخواهد رفت.