مثلث آنلاین: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نه تنها پول برانکو بلکه باشگاه باید مزد زحمات تمام اعضای خود را بپردازد و تلاش می کنیم تا طی روزهای آتی این پول را پرداخت کنیم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس: باید مزد زحمات همه اعضای تیم پرداخت شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جعفر کاشانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار کردیم که بیش از چهار ساعت طول کشید. در این جلسه تمام نفرات معرفی شدند که همه آنها از چهره های خوب ورزشی و مدیریتی بودند که شناخت کاملی هم از شرایط پرسپولیس داشتند.
وی افزود: ایرج عرب در این مدت زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود ارایه کرد. همچنین در مورد اعزام های تیم صحبت کرد. در مجموع جلسه کاملا خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که بتوانیم با این هیات مدیره به پرسپولیس کمک کنیم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: جا دارد از وزیر ورزش جوانان و محمدرضا داورزنی تشکر کنم که نگاه ویژه ای روی به کارگیری پیشکسوتان دارند و همچنین ترکیب خوبی را برای هیات مدیره در نظر گرفتند. امیدواریم با کمک این افراد بتوانیم در رفع موانع پیش رو باشگاه گام برداریم.
وی در رابطه با طلب برانکو از پرسپولیس هم گفت: نه تنها برانکو بلکه مزد زحمات تمام اعضای تیم و بازیکنان باید پرداخت شود. همه برای پرسپولیس زحمت می کشند و باید باشگاه هم به تعهداتش عمل کند. باشگاه در تلاش است تا چند روز آینده این مشکل را رفع کند.
کاشانی اضافه کرد: یکی از مهم ترین مشکلاتی پیش روی ما مشکلات ارزی است. خرج سفرها نسبت به سال گذشته چند برابر شده و در قراردادهای ارزی هم برخی مشکلات ایجاد شده است. با این حال تلاش می کنیم تدابیری بیاندیشیم تا در این زمینه به مشکل نخوریم.
وی افزود: موضوع دیگر این است که هواداران و پیشکسوتان دو عضو جدا نشدنی از پرسپولیس هستند. از هواداران هم دعوت می کنیم تا در صورت امکان به باشگاه بیایند و به تیم خودشان کمک کنند.