مثلث آنلاین: کمال کامیابی نیا می گوید برانکو ایوانکوویچ در راس تمام موفقیت ها بوده و مهره گمشده پرسپولیس است.

کامیابی نیا: می دانیم چه زمانی برانکو را پرت کنیم هوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا ستاره تیم پرسپولیس در بازی دیروز بود که موفق شد یک پاس گل هم بدهد. او با ارائه نمایشی قابل تحسین در میانه میدان مانع از حرکات بازیکنان سایپا شد. یک روز پس از مسابقه در حاشیه تمرین قرمزها، گفتگویی با کمال کامیابی نیا انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

تلاش می کنیم روند را حفظ کنیم

کامیابی نیا در ابتدا به بازی با سایپا پرداخت و توضیح داد: خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی با سایپا را بگیریم و یک فاصله کوچکی بین خودمان و بقیه تیم ها بیاندازیم در بالای جدول. اما خب 5 هفته دیگر مانده و فکر می کنم خیلی اتفاق ها می افتد در این 5 هفته. 5 هفته تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که همین روند را حفظ و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

می خواهم مثمرثمر باشم

هافبک دفاعی سرخ ها که روز گذشته یک پاس گل هم داد، در این خصوص گفت: این دومین پاس گلم بود یک پاس گل هم سیامک دادم، به هر حال مهم این است که تیم ببرد و من بتوانم مثمرثمر باشم.

روز اول هفته خیلی خوب حمایت کردند

کامیابی نیا درباره حضور پرشور هواداران نیز عنوان کرد: دستشان درد نکند فکر می کنم 50 هزار هوادار آمده بود و واقعا شنبه روز اول هفته دستشان درد نکند، واقعا خیلی خوب حمایت کردند و ما را رو به جلو بردند، بعد از گلی که خوردیم خیلی خوب تشویق کردند و توانستیم به بازی برگردیم.

کامیابی نیا: به وقتش برانکو را پرت می کنیم هوا!

باید ذوب آهن را خوب آنالیز کنیم

او در خصوص بازی با ذوب آهن هم اظهار داشت: بازی با سایپا تمام شد و فکر می کنم از امروز باید به بازی ذوب آهن فکر کنیم، تیم خوبی است و در لیگ قهرمانان هم خوب نتیجه گرفته، در طول هفته هم باید خیلی خوب آنالیزشان کنیم، فکر می کنم این سه امتیاز کلید قهرمانی ماست.

به وقتش برانکو را پرت می کنیم هوا

کمال کامیابی نیا در پاسخ به این سوال که چرا برانکو را پس از برد مقابل سایپا به هوا پرت نکردید گفت: فکر می کنم زود است (برای به هوا پرت کردن برانکو) و هنوز 5 هفته مانده و حالا خیلی مانده آقای برانکو را به هوا پرت کنیم اما به موقع پرتش می کنیم به هوا!

الاهلی را ببریم مدعی صعود هستیم

کمال درباره بازی با الاهلی هم گفت: در جام باشگاه ها خیلی خوب بازی کردیم هم مقابل پاحتاکور و هم مقابل السد، خیلی خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم اما به هر حال فکر می کنیم الاهلی خیلی می تواند به ما کمک کند که بازی برگشت بزنیم و مدعی صعود باشیم در گروه.

برانکو، مهره گمشده پرسپولیس است

در پاسخ به آخرین سوال راجع به اظهارات برانکو درباره نقش بازیکنان در قهرمانی نیز تصریح کرد: صددرصد در راس کار آقای برانکو خیلی زحمت کشیده و کارنامه اش مشخص است، همینطور بازیکنان، من در این 4 سالی که بودم 2 تا مدیرعامل عوض شده اما آقای برانکو بودند و این نشان می دهد تاثیر آقای برانکو چقدر است در پرسپولیس، فکر می کنم پرسپولیس آن مهره گمشده اش را پیدا کرده، امیدوارم سالیان سال در پرسپولیس بماند و دل هواداران را شاد کند.