سرمربی پدیده شهر خودرو می‌گوید استقلال شانسی برای صعود در آسیا را ندارد و تمام تمرکزش روی لیگ برتر است.

گل‌محمدی: استقلال شانس زیادی برای صعود در لیگ قهرمانان آسیا ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به مسائل فنی صحبت کنم، جا دارد که از مناطق سیل‌زده صحبت کنیم. متأسفانه این مناطق وضعیت خوبی ندارند و فکر می‌کنم اینکه فقط هلال‌احمر مسئول تلاش برای حل این مشکلات باشد، شایسته نیست.

وی افزود: این وضعیت اگر چند ماه دیگر ادامه داشته‌باشد، بحران وحشتناک‌تری برای مردم خوب کشورمان به وجود می‌آید که بسیار ناراحت‌کننده است. امیدوارم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر به زندگی عادی برگردند.

سرمربی پدیده شهرخودرو تصریح کرد: مقابل تیمی شایسته و دارای شانس‌قهرمانی بازی داریم. با توجه به اینکه شانس بالایی برای صعود در آسیا ندارند، فکر می‌کنم تمام تمرکزشان روی لیگ باشد و برای برد به میدان بیایند. هر دو تیم انگیزه بالایی دارند و هر دو به دنبال سه امتیاز حیاتی از دیدار فردا هستیم. فکر می‌کنم هرکدام تمرکز بهتری داشته‌باشد، برنده باشد.

وی خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: امیدوارم فردا روز هواداران فوتبال خراسان باشد و سازماندهی خوبی صورت گیرد تا هواداران پدیده شهرخودرو بتوانند در ورزشگاه حضور یابند. امیدوارم فردا روز زیبایی برای فوتبال خراسان و ایران باشد.

گل‌محمدی در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی و شرایط پدیده شهرخودرو تاکید کرد: از لحاظ امکاناتی و شرایط مالی و بازیکن، با رقبا قابل مقایسه نیستیم اما آنقدر این فصل بازیکنانم عملکرد خوبی داشته‌اند که توانستیم در این نقطه قرار گیریم. حضور حمیداوی نیز مزید برعلت شد تا شرایط خوب نیم فصل نخست، ادامه‌دار باشد. تنه به تنه تیم‌های بزرگ تا به اینجا پیش رفته‌ایم و سرنوشت هنوز دست خودمان است.

ادامه دارد…