مثلث آنلاین: شکست سنگین الهلال در بازی مقابل التعاون و از دست رفتن شانس قهرمانی در جام حذفی خشم شدید هواداران این باشگاه عربستانی را در پی داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم الهلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 5 بر صفر برابر التعاون شکست خورد هرچند زوران مامیچ در این مسابقه به بازیکنان اصلی تیمش استراحت داده بود با این وجود چنین شکستی پس از ناکامی هفته قبل در فینال جام باشگاه‌های عرب و احتمال از دست رفتن قهرمانی در لیگ برای هواداران متعصب الهلال قابل تحمل نیست.

مامیچ با اسکورت نیروهای امنیتی به سختی زمین مسابقه را ترک کرد تا از پرتاب سنگ‌های هواداران الهلال مصون بماند اما حملات در فضای مجازی به صفحه مدیرعامل باشگاه شدت گرفت و الهلالی‌ها خواستار استعفای فوری محمد بن فیصل به همراه سرمربی تیمش شدند.

منابع خبری در حالی از احتمال حضور خوان پیتزی آرژانتینی به عنوان جانشین زوران خبر دادند که گفته می‌شود این مربی هم در شرایط بحرانی موجود پیشنهاد سعودی ها را نپذیرفته و با توجه به موقعیت بحرانی که برای مدیریت باشگاه پیش آمده ممکن است ناکامی های الهلال موجب تغییرات در کادر مدیریتی و پس از آن انتخاب سرمربی جدید شود.

الهلال در حالی تا اینجای کار شانس قهرمانی در جام باشگاه های عرب و جام حذفی را از دست داده که یکی از پرهزینه ترین تیم های تاریخ خود را با جذب ستاره های نامدار اروپایی شکل داده است. این تیم در لیگ رقابت سختی با النصر دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم پایین تر از حد انتظار ظاهر شده است.