مثلث آنلاین: دیدار تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی، آخرین دیدار این تیم در فصل جاری در مقابل هوادارانش به حساب می‌آید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‎های کشور امشب(شنبه) با برگزاری 8 دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

این دیدار که از ساعت 21:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد، آخرین دیدار خانگی شاگردان لیکنز در لیگ هجدهم محسوب می‌شود.

آخرین فرصت برای زنده نگه داشتن امیدها

تراکتورسازی در حالی به دیدار مقابل پارس جنوبی می‌رود که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و فقط برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کند.

شاگردان جرج لیکنز در حال حاضر 50 امتیازی هستند و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. در صورتی که آنها امروز بتوانند از سد پارس جنوبی عبور کنند، همچنان به حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار می‌مانند. با این حال، هر نتیجه‌ای به جز پیروزی مقابل پارس جنوبی، می‌تواند کار را برای تراکتورسازان تمام کند، چون دیگر در این صورت شانسی برای صعود به رده‎های بالاتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

پارس جنوبی؛ خنثی!

در سوی مقابل میدان، پارس جنوبی جم قرار دارد. این تیم امسال نتوانست همانند سال گذشته در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد و به یک تیم معمولی تبدیل شد.

شاگردان مهدی تارتار امسال نه شانسی برای کسب سهمیه و قهرمانی دارند و نه خطر سقوط را احساس می‎کنند. به همین خاطر، حالا چند هفته‌ای می‌شود که با خیال راحت به مصاف رقبای‎شان می‌روند.

تعداد غایبان تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی به 2 بازیکن رسید
بلیت‌های دیدار تراکتور و پارس جنوبی با حداقل قیمت به فروش می‌رسد
داور دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی تغییر کرد

تراکتورسازی؛ یک امتیاز از 4 بازی

بر خلاف پارس جنوبی، تراکتورسازی اوضاع چندان مساعدی ندارد. این تیم سه شکست متوالی را تجربه کرده و سپس مقابل پرسپولیس یک امتیاز گرفته است.

شاگردان لیکنز که با کسب تنها یک امتیاز از 4 بازی آخر خود، شانس قهرمانی‌شان را از دست دادند، حالا با استرس بیشتری نسبت به پارس جنوبی به میدان می‌‎رود، چون در صورت نبردن پارس جنوبی، شانس کسب سهمیه هم برای آنها به زیر صفر می‎رسد.

3 بازیکن مصدوم روی دست لیکنز

جرج لیکنز همانند بازی گذشته، آنتونی استوکس را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد. در هفته جاری، نام علیرضا نقی‌زاده هم به لیست مصدومان تیم تراکتورسازی اضافه شده است.

همچنین قائم اسلامی خواه نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نمی‌تواند در دیدار امروز تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی به میدان برود.

ترکیب احتمالی

در نبود این بازیکنان، به نظر می‎رسد که ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی به شرح زیر باشد:

محمدرضا اخبار ی، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‎پور، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.