رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سال هاست که رقابت های جام حذفی به صورت تک مسابقه برگزار می شود و از همان زمان در آیین نامه این بازی ها قید شد در مسابقاتی که تیمی شانس میزبانی پیدا می کند تماشاگران دو تیم می توانند به صورت مساوی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

فتاحی: طبق قانون تماشاگران پرسپولیس و سپاهان مساوی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«سعید فتاحی » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این که ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تماشاگران دو تیم سپاهان و پرسپولیس به طور مساوی تقسیم می شود برابر با مقررات و آیین نامه است.
وی افزود: سال هاست که مسابقات جام حذفی به صورت تک مسابقه برگزار می شود و از همان زمان در آیین نامه این بازی ها قید شد در مسابقاتی که تیمی شانس میزبانی پیدا می کند تماشاگران دو تیم می توانند به صورت مساوی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: طبق قانون مسابقات اگر تیم میهمان جایگاهی که برای هوادارانش در نظر گرفته شد نتوانست پر کند سکوهای خالی در اختیار تیم میزبان قرار خواهد گرفت.
فتاحی در پایان گفت: هماهنگی های لازم انجام شده است تا بازی پرسپولس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بدون کوچک ترین مشکل و حاشیه ای برگزار شود و به طور حتم اعضای دو تیم نهایت همگکاری را انجام خواهند داد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز هشتم خردادماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه ها ایران میزبان پرسپولیس است.