کاپیتان پرسپولیس گفت: متاسفانه همه به دنبال این هستند که به پرسپولیس ضربه بزنند. این تصمیمی است که گرفته شده و همه به دنبال آن هستند. آقای محمودزاده و آقای فتاحی همین هستند در بازی برای ما مشکل می‌تراشند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی پس از تساوی مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ بازی خیلی سخت و خوبی بود. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند، از هوادارانمان هم بسیار ممنونم و تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. خودشان می‌دانند چقدر دشمن دارند. بچه‌ها تلاش زیادی کردند اما نتوانستیم پیروز شویم.

وی درباره اتفاقات رخ داده بین هواداران دو تیم و شکستن صندلی‌های ورزشگاه تصریح کرد: این اتفاقات وجود دارد و همه چیز به ضرر پرسپولیس است. من این را چند ماه است که می‌گویم. متاسفانه همه به دنبال این هستند که به پرسپولیس ضربه بزنند. این تصمیمی است که گرفته شده و همه به دنبال آن هستند. آقای محمودزاده و آقای فتاحی همین هستند در بازی برای ما مشکل می‌تراشند.

او ادامه داد: داوری صد در صد به ضرر ما بود، کسی نیست که حواسش باشد، کسی جلوی آن را نمیگیرد و می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند، ما فقط یک صحنه را میبینیم و تلویزیون هم فقط یک صحنه را نشان می‌دهد. اصلا برنامه ای نیست زمان بازی‌های مشخص نیست. شما نمی‌توانید یک عده تماشاگر نما را با تماشاگرهای اصیل مقایسه کنید. با تمام وجود آماده هستیم برای بازی روز سوم خرداد ماه. با تمام قدرتمان برای بازی جام حذفی می‌رویم سازمان لیگ و کسانی که مشکل می‌تراشند مهم نیستند و هواداران ما می‌دانند که می‌خواهند برای ما مشکل بسازند. فقط بازیکنان باید تلاش بکنند.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا این تیم می‌تواند قهرمان لیگ شود گفت: سخت است. شما کمیته اخلاق و تصمیماتی که گرفته شده را نگاه کنید. همه چیز به ضرر پرسپولیس است. این را الان نمی‌گویم چند ماه است که این حرف را می‌زنم.

او درباره حمله به ماموران انتظامی گفت: خیلی غریب هستند کتک می‌خورند و به انها حمله می‌شود. آقایان فقط برنامه ریزی می‌کنند و برنامه‌ای نیست و هیچ چیز مشخص نیست.