علی کریمی گفت: به نظر من ساده‌ترین و منطقی‌ترین کار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد سرمربی را تمدید کند.

 سخنان حرفه ای علی کریمی درباره تمدید قرارداد برانکو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 برانکو ایوانکوویچ  می‌ماند یا می‌رود؟ این سوالی است که ذهن هواداران پرسپولیس را از فردای قهرمانی در جام حذفی به خود معطوف کرده است. طی چند روز اخیر هم نقل قول‌های زیادی پیرامون این مهم شنیده شده اما آنچه که تا حالا واقعیت پیدا کرده بلاتکلیفی نیمکت قرمزهای پایتخت می‌باشد.

 

علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس انتظار دارد که باشگاه هر چه سریع‌تر خیال هواداران را راحت کند.

پرسپولیس بعد از قهرمانی در جام حذفی با چالش بزرگی روبه‌رو شده و آن موضوع پیشنهاد تیم‌های حوزه خلیج فارس به برانکو طی دو، سه روز گذشته و تمدید نشدن قراردادش است.
به نظر من این ساده‌ترین و منطقی‌ترین کار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که قرارداد سرمربی‌اش را تمدید کند. برانکو بهترین نتایج تاریخ را با پرسپولیس در لیگ برتر کسب کرده است. سه قهرمانی متوالی، کسب دو جام در یک فصل و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کافی است که دیگر هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن زمان نداشته باشند. در واقع تیم‌های بزرگ دنیا هم همین کار را
می‌کنند.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

ببینید معمولاً تیم‌های بزرگ دنیا قبل از پایان فصل تکلیف سرمربی‌شان را مشخص می‌کنند. در لیورپول می‌بینیم که مسوولان باشگاه با اینکه سرمربی‌شان هنوز قرارداد دارد به فکر تمدید آن برای سال‌های آینده هستند. برای اینکه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در واقع بزرگترین جام را برای تیمش به دست آورده است. پس منطقی‌ترین کار حفظ و تمدید قراردادش است.

الان هوادار پرسپولیس هم نمی‌داند که تکلیف برانکو بالاخره چه می‌شود و...
این بدترین اتفاق برای تیم است. هوادار پرسپولیس به جای اینکه از دبل قهرمانی تیمش خوشحال باشد، نگران وضعیت این تیم است. برانکو دیگر باید چه نتایجی می‌گرفت تا قراردادش بدون حرف و حدیث تمدید شود. متأسفانه پرسپولیس در سال‌های گذشته تجربه‌ای مشابه به این را داشت.

انتخاب احتمالی سرمربی جدید هم کار بسیار سختی است؟
شک نکنید همینطور است و کار برای مربی بعد از برانکو سخت خواهد بود. مدیریت باشگاه پرسپولیس باید نه در حرف بلکه در عمل اطمینان خاطر را برای هواداران پرسپولیس از بابت تمدید قرارداد با برانکو ایجاد کند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی