​علی خطیر پیام‌های شخصی خود با شفر را منتشر کرد تا نشان دهد این مربی دلالی می‌کرده است!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر که روز گذشته و در تجمع هواداران استقلال گفته بود وینفرد شفر در استقلال به دنبال دلالی بود، با انتشار عکسی از پیام شفر به خودش، به دنبال شفاف سازی علیه سرمربی پیشین آبی‌ها رفت. شفر از خطیر می‌خواهد قرارداد گرو را تمدید کند و در متن نوشته: «من با (الحاجی) گرو حرف زدم. این بازیکن به صورت مشخص ۴۲۰ هزار دلار به علاوه پاداش می‌خواهد. سعی کردم که این رقم را به ۴۰۰ هزار دلار برسانم. در صورتی که در ۲۰ مسابقه حضور داشت، ۲۰ هزار دلار دیگر به علاوه پاداش برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی و پاس گل نیز دریافت کند. (سرمربی، شفر)

لطفا این موضوع را قبول کنید و با این بازیکن قرارداد ببندید، چون زمان نداریم. در بازی بعدی برابر تراکتورسازی به این بازیکن نیاز داریم. 

بله، ولی گرو اعتمادبه نفس زیادی دارد و گفته من در ازای پاداش گل و پاس گل، ۲۰ هزار دلار می‌خواهم نه ۱۵ هزار دلار.»

ال‌حاجی گرو ابتدای فصل هجدهم به استقلال پیوست و در نیم فصل هم از این تیم جدا شد. با توجه به پیام منتشر شده، مشخص است این درخواست شفر در ابتدای فصل مطرح شده و علی خطیر این موضوع را می دانسته و حالا پس از جدایی شفر مباحث دلالی این مربی را مطرح کرده است. اگر آقای معاون از ابتدا موضوع دلالی را می دانست چرا تا این زمان سکوت کرد و حرفی نزد و اجازه داد تا سرمربی استقلال به کارش ادامه دهد؟ همین پیام و موضوع کافی بود تا مدیران استقلال در ابتدای فصل قرارداد شفر را فسخ کنند تا جلو دلالی ها بگیرند. مدیرانی که امروز مدعی دلسوزی برای استقلال هستند. همچنین خانبان آنالیزور استقلال پس از جدایی شفر مدعی شده بود که پسر سرمربی آلمانی دلالی می کرد. این دوستان اگر به فکر استقلال هستند باید همان زمانی که به این موضوع واقف شدند، دست شفر را رو می کردند نه اینکه حالا او را خائن بنامند!سوالی که از دوستان می پرسیم این است که چرا شما در روزهایی که استقلال درگیر حاشیه بود، سکوت کردید و حال به افشاگری روی آورده اید؟

این موضوع البته در باشگاه پرسپولیس هم صدق می کند و حسین کلانی هم بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس را تهدید کرده که اگر قرارداد برانکو تمدید نشود، ساکت نمی‌نشیند و خیلی از مسائل را افشا می‌کند. این پیشکسوتان این روزها از چه چیزی می ترسند و چرا نمی گذارند هواداران چهره واقعی این افراد را ببینند؟شهامت داشته باشید و اگر چیزی از پشت پرده می دانید همین حالا عنوان کنید،نه اینکه پس از رفتن و افتادن آب ها از آسیاب.»