وحید امیری که از اهداف جدید نقل و انتقالاتی سپاهان شده است، بعد از پیشنهادی که از تراکتور دریافت کرد حالا یک مشتری تازه پیدا کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند، روز گذشته در شهر مشهد به مصاف شهر خودرو رفت و در پایان این بازی تدارکاتی به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کرد.

طلایی‌پوشان در حالی برای مرحله بعدی تمرینات آماده‌سازی راهی کردان کرج می‌شوند که هنوز لیست این تیم تکمیل نشده و برخی اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه محقق نشده است.

رضا میرزایی، مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی، محمد محبی، محمد زینالی، گئورگی ولسیانی، علی‌رضا نقی‌زاده و ابوالفضل عکاشه خرید‌های سپاهان تا اینجای کار بوده‌اند و گفته می‌شود کار تمدید قرار‌داد با ولادیمیر کومان هافبک مجارستانی نیز تمام شده است.

سپاهانی‌ها که خواهان تمدید قرار‌داد با با دیگر خارجی خود یعنی استنلی کی‌روس هستند، پیشنهاد خود را به وی داده‌اند و منتظر پاسخ استنلی هستند اما چیزی که به نظر می‌رسد این است که این بازیکن برزیلی نیز به زودی با سپاهان تمدید خواهد کرد.

هدف بعدی و بزرگ قلعه‌نویی در خط هافبک وحید امیری بازیکن فصل گذشته ترابزون است، سپاهان با ارسال ایمیل به باشگاه ترابزون، به طور رسمی خواستار جذب این بازیکن ایرانی شده است؛ این در حالی است که رسانه‌های ترکیه‌ای خبر از انتقال امیری به تراکتور می‌دهند.

با وجود این‌که سپاهان به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن ملی‌پوش است، اما امیری به در‌های ورودی باشگاه تراکتور نزدیک‌تر شده و به زودی شاگرد دنیزلی می‌شود؛ باید دید کدام باشگاه می‌تواند پیشنهاد بهتری به امیری دهد و وی را در جمع خود برای فصل آینده ببیند.

نکته جالب‌تر این موضوع اظهارنظر روز گذشته برخی رسانه‌ها درباره ابراز تمایل گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس است. گفته می‌شود کالدرون دیروز به مدیران پرسپولیس گفته است بازیکنی که در جام جهانی مقابل اسپانیا به پیکه لایی زده را برای تکمیل شدن خط هافبک تیمش نیاز دارد.

حالا باید دید در رقابت سه غول فوتبال ایران در جذب هافبک 30 ساله تیم ملی، کدام یک پیشنهاد جذاب‌تر داده یا بهتر عمل می‌کنند و امیری را از سه راهی اصفهان، تهران و تبریز روانه تیم خود خواهند کرد.