دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی به تمرینات این تیم بازگشته که هنوز امیدهایش برای حضور در فوتبال اروپا را از دست نداده است.

بیرانوند به دنبال شعبده‌ای برای لژیونر شدن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که طی سه فصل اخیر اتفاقات ویژه‌ای در زندگی ورزشی‌اش تجربه کرده، اکنون شاید آخرین رویای دوران بازی‌اش را دنبال می‌کند.

دروازه‌بانی که نشان داده هیچ چیز غیرممکنی نمی‌تواند در مسیر زندگی‌اش وجود داشته باشد و این را از سرنوشت زندگی سختش پیش از این و در نهایت دستیابی به آرزوهای محالش نشان داده است.

با حضور در پرسپولیس خیلی زود به پیراهن شماره یک تیم ملی دست یافت و در این مسیر ضمن درو کردن جام‌های قهرمانی پیاپی در جام جهانی و جام ملت‌ها نیز تجربه حضور یافت. مهار پنالتی کریس رونالدو شاید از او کاراکتری تاریخی در فوتبال ایران بسازد که موفق شده یکی از ستاره‌های قرن و مرد چند سال فوتبال جهان را ناکام بگذارد.

با این حال اکنون یک رویای دیگر در زندگی حرفه‌ای این بازیکن سختکوش باقی مانده است؛ حضور در فوتبال اروپا. دروازه‌بانی که صادقانه از علاقه‌اش برای حضور در لیورپول و پاریسن ژرمن صحبت کرده و اکنون با توجه به شرایط سختی که برای عبور از ساختار فوتبال ایران پیش روی خود می‌بیند، امیدوار به هر پیشنهادی است که این مسیر را برایش ممکن کند.

بیرانوند بعد از غیبت در تمرینات ابتدایی در فصل جدید، در نهایت در توافق با باشگاه قبول کرد فصل آماده سازی را در کنار دیگر بازیکنان استارت بزند و امیدوار باشد در صورت دستیابی به پیشنهادی که بند جدایی‌اش را فعال کند، رویا خود را دنبال کند. او اکنون حضوری باانگیزه و امیدوارکننده در تمرینات پرسپولیس دارد و باید دید در نهایت در قاب تیمی اروپایی او را با پیراهن شماره یک خواهیم دید یا رویای دیگرش که قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست و آن را وعده داده بود را جستجو خواهد کرد.

بیرانوند به دنبال شعبده‌ای برای لژیونر شدن

بیرانوند به دنبال شعبده‌ای برای لژیونر شدن