انتقال فابیو کوئنترائو مدافع سابق رئال به پورتو، با شدت گرفتن اعتراضات هواداران این باشگاه منتفی شد.

 پورتو قید جذب کوئنترائو را زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پورتو با وجود نزدیک شدن به عقد قرارداد با فابیو کوئنترائو، از خرید دفاع چپ سابق رئال مادرید خودداری کرد آن هم فقط به یک دلیل: نارضایتی هواداران و کینه کهنه آنها از این بازیکن.

کوئنترائو علاوه بر رئال مادرید، سابقه بازی برای رقبای اصلی پورتو یعنی تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را هم دارد و ظاهراً برخی رفتارهایی که او در زمان بازی برای آن تیم‌ها در مصاف با پورتو داشته به مذاق هواداران تیم آبی‌و‌سفید پوش خوش نیامده است.

به خاطر هواداران، پورتو قید جذب کوئنترائو را زد

پورتو از مدتی پیش مذاکرات خود را با کوئنترائو آغاز کرده بود و طبق گزارش نشریه اوژوگوی پرتغال، این مذاکرات وارد مراحل نهایی خود هم شده بود و طرفین فاصله زیادی تا عقد قرارداد نداشتند. جذب کوئنترائو با توجه به اینکه قراردادش با تیم ریوآوه تمام شده بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد، برای پورتو یک امتیاز ویژه داشت چون دیگر مجبور به پرداخت رقم انتقال او نبود. با این حال اعتراض هواداران سبب شده است که نظر مدیران باشگاه پورتو و در رأس آنها پینتو داکاستا برای خرید کوئنترائو عوض شود.

به خاطر هواداران، پورتو قید جذب کوئنترائو را زد

طی چند روز اخیر هواداران پورتو به شیوه‌های مختلفی اعتراض خود برای خرید کوئنترائو را نشان داده‌اند که مهمترین آنها بیانیه کانون هواداری موسوم به «گروه اولتراهای 95» بود.

در این بیانیه آمده است: اشخاصی که همیشه به هواداران ما توهین کرده‌اند و برای گلزنی به تیم ما با ژست‌های زشت خوشحالی کرده‌اند، آنهایی که همیشه از باشگاه ما ابراز تنفر کرده‌اند، چه قرمزپوش بوده‌ باشند (پیراهن بنفیکا) چه سبز (اسپورتینگ) یا هر رنگ دیگری، آنهایی که همیشه به شیوه‌ای نژادپرستانه‌ به اعضای باشگاه ما اهانت کردند، نمی‌توانند پیراهن تیم ما را به تن کنند.