حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شانس این تیم برای موفقیت در فصل آینده لیگ برتر را بیشتر از سایر تیم‌ها دانست.

درخشان: پرسپولیس باز هم اولین شانس قهرمانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمید درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور تیم پرسپولیس در جام شهدا و یک شکست و یک پیروزی این تیم مقابل تیم‌های سایپا و نیروی زمینی اظهار داشت: به نظرم می‌توان این مسابقات را به چشم بازی‌های تدارکاتی دیدید و بازیکنان جدید را محک زد. نمی‌شود از الان هم در مورد تیم نظر داد. سرمربی جدید به پرسپولیس آمده و تفکرات جدیدی هم به تیم اضافه شده است. تغییرات هم می‌تواند مثبت باشد یا منفی که ما امیدواریم مثبت باشد.

وی درباره عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس در جام شهدا نیز تصریح کرد: بازیکنان جدید عملکرد خوبی داشتند و به نظرم می‌توانند به تیم کمک کنند. به اعتقاد من تیم کالدرون این فصل هم نسبت به سایر تیم‌ها شانس بیشتری برای موفقیت دارد، چون استخوان‌بندی خودش را حفظ کرده و سه چهار بازیکن جدید هم تیم اضافه شده‌اند. البته خط حمله پرسپولیس همچنان اشکال دارد و باید این نقطه هر چه زودتر ترمیم شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان یادآور شد: از پرسپولیس در بازی اول مقابل سایپا هم نمی‌شود ایراد گرفت. بازی‌های لیگ با جام شهدا بسیار متفاوت است و در این تورنمنت‌ها ملاک نتیجه‌گیری تیم‌ها نیست و مربیان بیشتر به دنبال شناخت روی بازیکنان و یافتن ترکیب موردنظر هستند.

جام شهدا|سومی پرسپولیس با برد 4 گله مقابل نیروی زمینی