با توجه به صحبت هایی که پیش از این مطرح شده بود، هنوز قول و قرارها از سوی شهردار مشهد در خصوص حمایت از نماینده آسیایی این شهر عملی نشد.

شهر خودرو زمین ندارد؛ تیم مشهد بزرگ تمرینش در تهران است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شهردار مشهد در نشست خبری جنجالی ماه گذشته خود وعده اعطای یک زمین تمرینی 16 هکتاری در منطقه طبرسی مشهد را به شهرخودرو به عنوان نماینده آسیایی تاریخ فوتبال خراسان داده بود و حتی قبل‌تر از آن هم وعده کرده بود تا در صورت صعود شهر خودرو، محقق شود که از عملی شدن آنها نیز تاکنون خبری نبود.

یحیی گل‌محمدی با کلنگ زدن نمادین زمین بی‌آب و علف اداره کل ورزش و جوانان در منطقه دور شاندیز در شرایطی امید به 7 ماه آینده بهره‌برداری دارد که امروز با وعده‌های عملی نشده در مشهد، مکان تمرینی مناسب ندارد و این برای تیمی که فوتبالی روی زمین و تاکتیکی بازی می‌کند چیزی بیشتر از یک خطر بزرگ است.

شهرخودرویی‌ها با این اوصاف در حالی که از شهردار مشهد ناامید شده‌اند در حال بستن چمدان‌ها برای ادامه تمرینات پیش فصل خود از شنبه در تهران هستند تا جدای از تحمل هزینه‌های بالای اردویی در تهران، باز هم نتوانند به کمترین خواسته خود از مدیران شهری مشهد برای یک زمین تمرین ساده برسند. مشخص نیست چرا شهردار از فروختن زمینی که وعده‌اش را به مدیران شهرخودرو داده و رسانه‌ای کرده امتناع می‌کند اما پرواضح است که نماینده شهر مشهد این روزها فقط و فقط حمیداوی را به عنوان مالک پشت‌سر خود دارد و از هزاران مدیری که پس از صعود به آسیا با این تیم عکس یادگاری گرفته‌اند، یک نفر هم کنار تیم نیست.