هرچند توافق بین رئال و دانی فان دی بیک نهایی شده ولی این انتقال احتمالی هیچ منافاتی با پیوستن پل پوگبا به رئال نخواهد داشت.

رئال : فان دی بیک را می‌خواهد پوگبا را هم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دانی فان دی بیک در مصاحبه با خبرنگاران، علاقه رئال به خودش را تایید کرد ولی حاضر نشد از توافق با این باشگاه خبر بدهد. ساعتی بعد اما نشریه مارکا ادعا کرد که مذاکرات رئال با فان دی بیک نهایی شده و حالا تنها جلب رضایت باشگاه آژاکس باقی مانده است. باشگاه هلندی رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو برای جدایی ستاره 22 ساله خود می خواهد.

رئال هم فان دی بیک را می‌خواهد هم پوگبا را

گفته می شد فان دی بیک پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب پوگبا است اما طبق ادعای مارکا این دو انتقال منافاتی باهم نخواهند داشت و رئال هر دو بازیکن را باهم می خواهد.

ضعف آشکار خط میانی رئال در فصل گذشته که در بازی های پیش فصل نیز نمود داشت، باعث شده تا سران رئال به درخواست زیدان به فکر ایجاد یک تحول اساسی در این منطقه باشند. جذب فان دی بیک و پوگبا نیز در همین راستا خواهد بود.

رئال هم فان دی بیک را می‌خواهد هم پوگبا را

به همان اندازه که جذب فان دی بیک را باید نهایی شده بدانیم اما مذاکرات رئال با یونایتد برای پوگبا به بن بست خورده و هنوز نمی توان اطمینان داشت که ستاره فرانسوی فصل بعد در برنابئو بازی خواهد کرد یا خیر. انتقال پوگبا وابستگی زیادی به پیوستن میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو به یونایتد دارد و اگر این انتقال رخ بدهد، در آن صورت باید منتظر نرمش یونایتد در مذاکره با رئال باشیم.

پوگبا گزینه شماره یک زیدان برای تقویت خط میانی است و او به سران باشگاه گفته است که به هر قیمتی پوگبا را جذب کنند. در صورت انتقال فان دی بیک و پوگبا به رئال، قطعا یکی از هافبک های سرشناس کنونی رئال باید این تیم را ترک کنند. لوکا مودریچ یا ایسکو می توانند جدا شده احتمالی باشند.