سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: دکتر امینی گفت: شرایط درمانی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان بسیار خوب پیش می‌رود و قطعاً سهراب مرادی به بازیهای المپیک 2020 توکیو خواهد رسید.

خبر خوش:سهراب به المپیک می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دکتر بابک امینی پزشک معالج شانه سهراب مرادی صبح امروز (یکشنبه 20مردادماه) ضمن حضور در محل فدراسیون وزنه‌برداری با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به دکتر امینی از زحمات وی در روند بهبود و تکمیل فرآیند درمان سهراب مرادی تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه نیز دکتر امینی در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک، گفت: «تا 10 روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.»

پزشک جراح و متخصص مفاصل، ادامه داد: «به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک2020توکیو خواهد رسید. ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری کشورمان، در رقابتهای جهانی تایلند حضور پیدا نمی‌کند.»

دکتر امینی در پایان گفت: «تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(occ) آلمان کاملا ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارند.»

255 251