باشگاه پی اس جی تا ساعت 14 امروز( 16.30 به وقت ایران) به بارسلونا مهلت داده است تا پیشنهادی بهتر نسبت به دو پیشنهاد قبلی خود برای نیمار ارائه دهد.

آخرین اولتیماتوم PSG به بارسلونا در مورد نیمار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قضیه نیمار به پایان خود نزدیک و نزدیک تر می شود. 10 روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا که خود را بیش از هر باشگاهی در مورد نیمار تحت فشار می بیند و ترس از دست دادن او و انتقالش به رئال را بیش از پیش حس می کند، پس از رد دو پیشنهاد قبلی از سوی پی اس جی حالا در تدارک ارائه پیشنهاد سوم و آخر خود به پی اس جی است. تماس های تلفنی مکرر بین دو طرف برقرار است و متن درخواست در حال ویرایش نهایی است.

اولتیماتوم PSG به بارسلونا در مورد نیمار

قرار بود شب گذشته پیشنهادی به ارزش 170 میلیون یورو برای نیمار ارائه شود که به صورت اقسیاط تا سال بعد به پی اس جی پرداخت شود. پیشنهادی که در بارسلونا بسیار خوشبین به پذیرشش توسط باشگاه پاریسی بودند اما این پیشنهاد در نهایت ارسال نشد و این قضیه خشم پی اس جی را به دنبال داشت به طوریکه طبق ادعای رادیو راک 1(از منابع معتبر نزدیک به باشگاه بارسلونا) به بارسلونا اولتیماتوم دادند که تا ظهر امروز پیشنهاد نهایی خود را ارائه کنند. دقایقی پیش همین منبع گزارش داد که دو ساعت دیگر یعنی تا ساعت 14 به وقت محلی نیز مهلت بارسا تمدید شده است.

بارسلونا گویا پیشنهادی مالی بعلاوه عثمان دمبله را به پی اس جی ارائه خواهد داد و گفته می شود که اگر این بار هم پی اس جی مخالفت کند، دیگر احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ غیرممکن خواهد شد و پی اس جی تمام تمرکز خود را روی مذاکره با رئال خواهد گذاشت.

اولتیماتوم PSG به بارسلونا در مورد نیمار