​حضور هواداران تیم فوتبال تراکتور در بازی روز جمعه مقابل گل گهر در ورزشگاه یادگار امام بلامانع اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، غلامرضا صادقیان که سه روز گذشته جهت پیگیری و ارائه مدارک مثبت بازی هفته دوم این تیم در تهران به سر می برد، اظهار کرد: پس از رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده با دکتر تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال و دکتر حسن زاده، رییس کمیته انضباطی و دکتر صالحی، رییس کمیته استیناف و ارائه مدارک موجود مبنی بر نظم و انضباط در سکوهای ورزشگاه یادگار امام سازمان های مذکور با برگزاری بازی های آتی این تیم با حضور هواداران را قبول کرد.

صادقیان خاطر نشان کرد: حسن نیت مسئولان فدراسیون در مواجهه با اقدامات باشگاه در بازی خانگی گذشته جای قدردانی دارد.

وی از هواداران خواست تا با متانت و هوشمندی همیشگی، تیم محبوب خودشان را در بازیهای آتی حمایت کرده و از سوء استفاده برخی افراد معدود در ورزشگاه که سعی در مخدوش کردن چهره فرهنگی هواداران تراکتور را دارند جلوگیری کنند.

صادقیان ادامه داد: بازی تراکتور - پرسپولیس، یکی از منظم ترین و بی حاشیه ترین بازی های حساس لیگ برتر بود که متاسفانه جلوه های مثبت آن نادیده گرفته شده و موارد قلیلی از ناهنجاری ها به تصویر کشیده شده بود که با ارائه مستندات این تفکر، تغییر یافت‌.

وی با قدردانی ویژه از تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همکاری و همراهی هواداران در گسترش ارتباطات باشگاه با مسئولان فوتبال کشور را ضروری اعلام کرد.